نشنل انترست شانس اوکراین را در صورت جنگ با روسیه ارزیابی کرد

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر نشنل انترست شانس اوکراین را در صورت جنگ با روسیه ارزیابی کرد
نشنل انترست شانس اوکراین را در صورت جنگ با روسیه ارزیابی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
برخلاف رقیبان مسکو از میان قدرت های بزرگ، نیروهای مسلح اوکراین فاقد انواع ظریف سلاح و سیستم هایی است که بتوانند بر دفاع موشکی پیچیده روسیه غلبه کنند.
ملاقات رئیسان جمهور روسیه و اوکراین در مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
ملاقات رئیسان جمهور روسیه و اوکراین در مسکو

به گزارش اسپوتنیک، مارک اپیسکوپوس یک نویسنده ای امریکایی در مقاله ای برای مجله National Interest می نویسد، برخلاف رقیبان مسکو از میان قدرت های بزرگ، نیروهای مسلح اوکراین فاقد انواع ظریف سلاح و سیستم هایی است که بتوانند بر دفاع موشکی پیچیده روسیه غلبه کنند.
به گفته این تحلیلگر، سامانه های موشکی ضد هوایی پرچمدار S-400 Triumph نصب شده در کریمه تهدیدی جدی برای تأسیسات نظامی در شرق و مرکز اوکراین است.

وی گفت: سامانه پدافند هوایی روسیه قادر است اهداف هوایی را در فاصله 400 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.
اپیسکوپوس تاکید کرده است: "جنگنده های پیشرفته روسی ، از جمله Su-35S مهیب، به راحتی می توانند با هواپیماهای رزمی اوکراین کنار بیایند، آنها قادر به حملات خرد کننده و با دقت بالا به اشیا کلید اصلی زیرساخت های نظامی و سیاسی اوکراین با استفاده از موشک های زمین به زمین و بمب های هدایت شونده است". 

این روزنامه نگار معتقد است، که تعداد تانکهای اصلی نبرد T-84 "Oplot" اوکراین برای مقابله موثر با تانکهای T-90A روسیه و نسخه مدرن T-90M کافی نیست. وی همچنین توجه خود را به این واقعیت جلب کرده است، که روسیه دارای هویتزرهای خودران 2S19 "Msta-S" است که از نظر سرعت آتش و دامنه شلیک متفاوت است.
نویسنده معتقد است: "با توجه به برتری هوایی طاقت فرسای روسیه و سیستم دفاعی موشکی مدرن آن، ارتش اوکراین در مقاومت در برابر تهدید ناشی از این سامانه ها با مشکل روبرو خواهد شد (هویتزرهای 2S19 Msta-S. - یادداشت ویرایش شده)".
اپیسکوپوس نتیجه گیری کرده است، که هر گونه جنگی دخالت بین المللی را که می تواند روند نبردها را به طرز چشمگیری تغییر دهد، مستثنی نمی شمارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала