امریکایی ها نتیجه نشست پوتین و بایدن را پیش بینی کردند

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر امریکایی ها نتیجه نشست پوتین و بایدن را پیش بینی کردند
امریکایی ها نتیجه نشست پوتین و بایدن را پیش بینی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
خوانندگان یک نشریه امریکایی از شکست سخت رئیس جمهور امریکا در برابر رئیس جمهور روسیه سخن گفتند. 
بایدن گفت درباره چه موضوعی می خواهد با پوتین گفت و گو کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
بایدن گفت درباره چه موضوعی می خواهد با پوتین گفت و گو کند

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان وال استریت ژورنال در پاسخ به سناتور راب پورتمن مشوره دادند، که جو بایدن پیش از دیدار با ولادیمیر پوتین رهبر روسیه چه کار کند.
این نشریه مقاله ای از نماینده مجلس را كه از گردش اوكراين، لیتوانی و گرجستان برگشته است، منتشر و در آنجا با سران این كشورها و با سویتلانا تیخانوفسکایا رهبر مخالفان دولت بلاروس دیدار كرد. پورتمن به بایدن توصیه كرد، كه در مذاكرات با پوتین موضع سختگیرانه درباره اوضاع بلاروس و مسئله ای اوکراین اتخاذ كند. افزون بر این، وی خواستار پذیرش اوکراین و گرجستان در ناتو و همچنین تجدید نظر در مورد تصمیم Nord Stream 2 شد.
برخی از خوانندگان وال استریت ژورنال خیلی سریع به سناتور توضیح دادند، که توصیه او با واقعیت عینی مغایرت دارد.

یکی از کاربران سایت های اجتماعی به نامه William Gianopulos نوشته است: "ایالات متحده دیگر قادر به خدمت به هدف دموکراسی در جهان نیست. این قطار در نوامبر گذشته حرکت کرد. این هفته، پوتین، بایدن را مانند مرغ سوخاری در مقابل همه پاره خواهد کرد. تیم جو بایدن بسیار ضعیف است و ایالات متحده بیشتر در صحنه جهانی مورد تمسخر قرار می گیرد".

 Jeffrey Ihnen دیدار پوتین و بایدن را چنین تشبیه کرده است: "به نظر می رسد پورتمن در زمان و مكان دیگری زندگی می كند - در دوران سیاه و سفید جیمی استوارت. پوتین به سختی می توانست بیشتر خوشحال شود. این مثل یك دوئل بین مایك تایسون و مایكل جانسون خواهد بود: 39 ثانیه - و یك ناك اوت".
مارجو اسمیت در همان مسیر ادامه داد: "پوتین شطرنج بازی می کند و بایدن چکرز بازی می کند. این همه چیز را می گوید".

رابرت هاچینگز افزود: "بایدن بیشتر یک بازی چکرز است. من شک دارم او در واقع توانایی بازی چکرز را دارد - البته مگر اینکه دستیارانی باشند که در گوش او نجوا کنند".
ریچارد لیندو دیدار پوتین و بایدن را چنین نتیجه گیری کرده است: "بلی، بدون شک  رئیس جمهور بایدن از پوتین خواهد خواست، همانطور که پرزیدنت اوباما رئیس سابق او انجام داد، عقب نشینی کند و رئیس جمهور پوتین دقیقاً همان توجه قبلی را به این تماس خواهد داشت - به هیچ وجه!".

یادآوری می کنیم، که پوتین و بایدن در 16 جون در ژنو دیدار خواهند کرد. آنها قرار است درباره روابط دو جانبه ، ثبات استراتژیک و همچنین مبارزه با COVID-19 و حل منازعات منطقه ای گفتگو کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала