رهبر کوریای شمالی با موسیقی و سینما اعلام جنگ کرد

© REUTERS / KCNAرهبر کوریای شمالی با موسیقی و سینما اعلام جنگ کرد
رهبر کوریای شمالی با موسیقی و سینما اعلام جنگ کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
در شرایطی که طرفداران کی-پاپ در کوریای جنوبی و دیگر نقاط جهان رو به افزایش است، دولت کوریای شمالی و رهبر پیونگ یانگ بار دیگر با موسیقی و رسانه‌های کوریای جنوبی اعلام جنگ کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز اخیرا به استناد از رسانه دولتی پیونگ یانگ گزارش داد که کیم جونگ اون، رهبر 37 ساله کوریای شمالی به تازگی کی-پاپ (موسیقی پاپ کوریای جنوبی) را "سرطان خطرناک" توصیف کرده که میتواند جوانان کوریای شمالی را با "لباس، مدل مو، سخنرانی و رفتار نامطبوع" فاسد کند.

Лидер Северной Кореи Ким Чен Ын во время инспекции подразделений Корейской народной армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
دستور رهبر کوریای شمالی برای آماده‌باش کامل ارتش

رسانه دولتی کوریای شمالی تاکید کرد که اگر روی کی-پاپ و دیگر سرگرمی‌های کوریای جنوبی نظارت وجود نداشته باشد، میتواند کوریای شمالی را "همچون یک دیوار نم‌زده ویران کند."

مخالفت کیم جونگ اون با کی-پاپ مساله تازه‌ای نیست. او پیش ازاین هم درباره آنچه "تغییر جدی در وضعیت ایدئولوژیکی و ذهنی" جوانان کوریای شمالی نامید، صحبت کرد.

علاوه بر این طبق قانون جدیدی، آن دسته از شهروندان کوریای شمالی که درگیر این نوع سبک شوند، با پنج تا 15 سال حبس با اعمال شاقه و حتا اعدام محکوم میشوند.

 در ماه مه 2021، خبر داده شد که  شهروند کوریای شمالی به دلیل فروش غیرقانونی « سی دی و USB» حاوی فیلم های کوریای جنوبی اعدام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала