هواپیمای هیات روسی به خاطر بایدن مجبور شد یک ساعت بالای سوئیس دور بزند

© AP Photo / Charlie Riedelهواپیمای هیات روسی به دلیل بایدن مجبور شد یک ساعت بالای سوئیس دور بزند
هواپیمای هیات روسی به دلیل بایدن مجبور شد یک ساعت بالای سوئیس دور بزند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
هواپیمای حامل هیات روسی و روزنامه نگاران کاخ کرملین برای یک ساعت در آسمان سوئیس به خاطر تاخیر هواپیمای رئیس جمهور امریکا دور زد. 
دیدار پوتین و بایدن بدون تشریفات و نشست خبری خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
دیدار پوتین و بایدن بدون تشریفات و نشست خبری خواهد بود

به گزارش اسپوتنیک، هواپیمای هیات روسی و روزنامه نگاران کاخ کرملین که به نشست رئیسان جمهور امریکا و روسیه در ژنو پرواز کرده بود به دلیل تاخیر هواپیمای جو بایدن رئیس جمهور امریکا به مدت یک ساعت در آسمان سوئیس دور زد. 
مهماندار برای سرنشینان این هواپیما اعلام کرد، که به دلیل تاخیر هواپیمای جو بایدن رئیس جمهور امریکا، هواپیما باید دور دریاچه ژنو دور بزند. 

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای نشست با رهبر امریکا در روز نشست وارد ژنو خواهد شد.

پیش از این، مدت زمان تقریبی دیدار دو رئیس جمهور مشخص شده بود: گزارش شده است که نشست در ساعت 13:15 به وقت محلی آغاز می شود و به مدت 4 ساعت و 45 دقیقه ادامه خواهد یافت، ابتدا در یک ترکیب کم و زمان کم، و سپس با ترکیب بیشتر و زمان بیشتر. پس از آن، رهبران آماده صحبت در مورد جزئیات مذاکرات در کنفرانس های مطبوعاتی خواهند بود.

یادآوری می کنیم، که دیدار پوتین و بایدن در 16 جون برگزار خواهد شد. کاخ سفید گفت، که سیاستمداران درباره اوکراین و بلاروس صحبت خواهند کرد. علاوه بر این، واشنگتن می خواهد در مورد کنترل تسلیحات و موضوع رعایت حقوق بشر بحث کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала