پمپئو: بایدن با امتناع از کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پوتین ضعف خود را نشان داد

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر پمپئو: بایدن با امتناع از کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پوتین ضعف خود را نشان داد
پمپئو: بایدن با امتناع از کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پوتین ضعف خود را نشان داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده، جو بایدن را از آماده نبودن برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور روسیه مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در صحبت با شبکه تلویزیونی Fox News گفت، رئیس جمهور بایدن با امتناع از کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضعف خود را نشان داد.

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا افزود، اگر بایدن سیاست‌های دوره ترامپ را در پیش می‌گرفت می‌توانست در مذاکراتی که با دست ضعیف و عملکرد بدون تحلیل آغاز می‌کند، بسیار قوی‌تر باشد.

دیدار پوتین و بایدن بدون تشریفات و نشست خبری خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
دیدار پوتین و بایدن بدون تشریفات و نشست خبری خواهد بود

به گفته وزیر خارجه پیشین آمریکا، نشان دادن توانایی پاسخگویی به سوالات دشوار در یک شرایط دشوار برای یک رهبر قوی بسیار مهم است.

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت: "اگر شما آماده نیستید كه فقط روی تریبون بروید و هنگامی که حریف شما در مقابل تان ایستاده ،به سوالات   مطبوعاتی که شاید دشوار و شاید هم حیله‌گرانه و از "روی تزویر و ریا" باشد، پاسخ دهید، نمایش ضعف بی نظیرشما است."

پمپئو مدعی شد، اگر بایدن سیاست‌های دوره ترامپ را در پیش می‌گرفت می‌توانست در مذاکراتی که با دست ضعیف و عملکرد بدون تحلیل آغاز می‌کند، بسیار قوی‌تر باشد.

او گفت: "ما در دولت ترامپ قدرت نفوذ واقعی علیه روسیه ایجاد کردیم که او میتوانست استفاده کند. در عوض، او انتخاب کرد تا آن را کنار بگذارد. در همین چند ماهی که از حضور دولت جدید گذشته است، بایدن به پوتین علامت داده که ترسیده و برای مقابله با چالش روسیه آماده نیست؛ ضعفی که قطعا پوتین آن را حس کرده است".

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در اخیر اظهار داشت که او  هر زمان، آماده سخنرانی در یک مناظره در برابر ولادیمیر پوتین است و از مجری فاکس نیوز دعوت کرد تا یکی از مجریان این "رقابت" باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала