روسیه باید آماده مقابله به هر نوع چالش باشد

© Sputnik / Andrei Stenin  /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه باید آماده مقابله به هر نوع چالش باشد
روسیه باید آماده مقابله به هر نوع چالش باشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
فدراسیون روسیه پتانسیل دفاعی خود را در جواب به چالش های روزافزون افزایش می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که در سال های اخیر روسیه نه به دلخواه خود، بلکه در پاسخ به چالش های روزافزون، پتانسیل دفاعی خود را ایجاد کرده است.

 ریابکوف: روسیه آماده بحث در مورد کنترل تسلیحات با امریکا است  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2020
ریابکوف: روسیه آماده بحث در مورد کنترل تسلیحات با امریکا است

معاون وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد که "همه ما به یاد می آوریم که وقتی در یک زمان خاص راکت های روسی در کیوبا مستقر شده بودند، ایالات متحده چه احساسی داشتند، اما ما سالهاست که در شرایط مشابه زندگی می کنیم و نمی توانیم فقط آنچه را که در اطراف اتفاق می افتد نادیده بگیریم و به امنیت ملی خود اهمیت ندهیم."

ریابکوف که در کنفرانس بین المللی سیاست هستوی کارنگی صحبت کرده گفت: " بهتر خواهد بود اگر کسانی که در ناتو هستند و نزدیکترین کشورها به سرحدات روسیه هستند از اقدامات برای تشدید اوضاع حمایت نکنند ... در ماه های اخیر، ما بمب افکن های استراتژیک ایالات متحده بودیم که بر فراز انواع مختلف تاسیسات، در فاصله دهها کیلومتری از سانکت پتربورگ، کالینینگراد و سایر شهرها شاهد میکنیم. ما سر و صدا زیادی در این مورد ایجاد نمی کنیم، اما چنین اقدامات، ما را وادار می کند که توانایی دفاعی ما باید بیش از هر زمان دیگری در تاریخ عصری باشد ، زیرا این تنها بیمه ای است که شاید ما داشته باشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала