سیارات با موجودات زنده کشف شد

© Photo / www.newsplaneta.comسیارات با موجودات زنده کشف شد
سیارات با موجودات زنده کشف شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
سیارات در آسمان کشف شده است که موجودات آن تمدن ما را نظارت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان سیستم‌های ستاره‌ای که از آنها امکان بررسی زمین از سوی بیگانگان وجود دارد را کشف کردند.

تیم مشترک ستاره شناسان از دانشگاه کرنل و موزیم تاریخ طبیعی امریکا برای اولین بار کاتالوگ سیستم‌های ستاره‌ای را تهیه کردند که "ستاره شناسان بیگانه" می توانند زمین را ردیابی کنند، به طور ساده با مشاهده چگونگی مانع شدن سیاره ما از تابش نور خورشید درحالی که به دور خود می چرخد.

موجودات اسمانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2018
دلایل علمی جدید موجودات آسمانی

ستاره شناسان از تجربه مشاهدات خودشان به این نتیجه رسیدند. همانطور که می دانید، در سالهای اخیر به اساس حرکت سیارات دیگر از مقابل ستاره‌ها، بسیاری از سیارات فراخورشیدی کشف شده اند.

سیارات که به دور ستارگان خود می چرخند، نور این ستارگان را از دید یک ناظر از زمین که از طریق تلسکوپ فضایی در حال مشاهده هست را مسدود می کنند. این اجازه می دهد تا نه تنها اشیا را تشخیص دهد، بلکه همچنین گزارشات را در مورد ویژگی های اصلی آنها محاسبه کند.

در یک مطالعه جدید، دانشمندان تصمیم گرفتند دریابند که از طریق کدام سیستم های ستاره ای، به کمک چنین تکنالوژی، امکان مشاهده زمین وجود دارد. برای انجام این کار آنها دایره ای از 2034 سیستم ستاره نزدیک را شناسایی کردند - در یک فاصله کوچک کیهانی 326 سال نوری - که زمین از نظر تئوریک از آن قابل مشاهده است.

alien - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2016
جستجوی موجودات آسمانی

گمان میرود که 117 از 2034 سیستم ستاره پیش گفته که در طول 10 هزار سال مورد مطالعه از منطقه ترانزیت زمین عبور کرده اند، در فاصله 100 سال نوری از خورشید نسبتاً نزدیک هستند. علاوه بر این، از زمان ظهور استیشن های رادیویی تجارتی که حدود یک قرن پیش اتفاق افتاده است، 75 شی در منطقه ترانزیت زمین بوده اند.

به گفته نویسندگان این اثر، اگر حیات هوشمندی در سیارات اطراف ستارگان انتخاب شده برای تحقیق وجود داشته باشد، ستاره شناسان "بیگانه" از سیستم های ستاره ای 1715 می توانستند زمین را در زمان شکوفایی تمدن بشری کشف کنند، یعنی در دوره از 10000  تا 5000 سال پیش. در 5000 سال آینده، ستاره شناسان از 319 سیستم ستاره دیگر می توانند به مشاهدات بپیوندند.

دانشمندان می گویند که ساکنین سیارات فراآفتابی که در حال چرخش در اطراف این ستاره های مجاور هستند، در صورت وجود "یک چوکی ردیف پیش" را انتخاب می‌کنند تا بفهمند حیات روی زمین وجود دارد یا خیر.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала