تمرینات جنگنده‌های روسیه برفراز دریای سیاه فلمبرداری شد

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات جنگنده‌های روسیه برفراز دریای سیاه فلمبرداری شد
تمرینات جنگنده‌های روسیه برفراز دریای سیاه فلمبرداری شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
خبرنگار امریکایی که عضو نیروی دریایی ایالات متحده بود، ویدیویی از تعلیمات کشتی های روسی و هوانوردی را در دریای سیاه ضبط کرده که در پس زمینه مانورهای بین المللی ناتو «نسیم دریا» صورت گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بخش پشتیبانی اطلاعات ناوگان دریای سیاه توضیح داد که جنگنده های Su-30SM، بمب افکن های خط مقدم Su-24M، بمب افکن های جنگنده Su-34 و هواپیماهای رهگیر جنگنده Su-27 در پروازها شرکت کردند.
به گفته آنها خلبانان تمرینات حمل موشک و بمب را انجام داده اند.


پیش از این ماریا زاخاراوا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته بود که هدف رزمایش اوکراین و ناتو " بی ثبات سازی بی پایان در مرزهای روسیه " و انتقال سلاح و تجهیزات به اوکراین است.
روز دوشنبه در بخش شمال‌غربی دریای سیاه تمرینات عظیم نظامی «نسیم دریا» با حضور اوکراین، امریکا و اعضای ناتو آغاز شده است و قرار است تا دهم جولای در این تمرینات، پنج هزار نیروی نظامی، ۴۰ هواپیما و ۳۲ کشتی از ۳۲ کشور شرکت کند. وزارت دفاع روسیه گفته است که این کشور نیز به پروازهای نظامی برای کنترول تحرکات این کشتی‌های نظامی ادامه خواهد داد.
گفتنی است که در جریان این تمرینات، ماموریت‌های ساده و پیچیده در ارتفاعات پایین و بلند و با در نظرداشت قدرت دفاع هوایی در برابر کشتی‌های دشمن فرضی انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала