روسیه به ارتش تاجیکستان آموزش نظانی می دهد

© Sputnik / Амир Исаев /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه به ارتش تاجیکستان آموزش نظانی می دهد
 روسیه به ارتش تاجیکستان آموزش نظانی می دهد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
مربیان روسی به ارتش تاجیکستان آموزش های نظانی ارائه می دهند.

به گزارش اسپوتنیک، مربیان نظامی پایگاه نظامی (201) فدراسیون روسیه آموزش نظامی را برای پرسنل نظامی نیروهای مسلح تاجیکستان انجام می دهند. قرار است در مجموع در سال جاری، 1000 پرسنل آموزش نظامی بگیرند.

سربازان پایگاه 201 فدراسیون روسیه در تاجیکستان آمادگی رزمی سامانه های اس-300 را بررسی کردند

در این بیانیه این پایگاه آمده است: "آموزشهای عملی در رشته های مختلف انجام می شود. این برنامه آموزشی شامل آموزشهای شبانه روزی خدمه تانکها، نفربرهای زرهی، آموزش آتش با استفاده از سلاحهای وسایل نقلیه جنگی و تمرینات پرتاب بمب دستی است.   

همچنین گفته شده است که به عنوان بخشی از دوره آموزشی، کلاسهای مربوط به تیراندازی و کنترل آتش توپخانه با استفاده از تجهیزات شناسایی برگزار می شود. در عین حال، توجه ویژه ای به استفاده از تجربه درگیری های مسلحانه مدرن مبذول می شود.

این دوره آموزشی تا پایان ماه جولای ادامه خواهد داشت و با شلیک کنترلی از سلاح های دست داشته به پایان می رسد.

گفتنی است که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، مرزهای تاجیکستان و افغانستان توسط مرزبانان روسی محافظت می شد. در سال 2005، حفاظت از مرز به طور کامل به کمیته حفاظت از مرزهای دولتی تاجیکستان منتقل شد و مرزبانان روسی از منطقه خارج شدند.   

در حال حاضر  پایگاه نظامی 201 روسیه در تاجیکستان فعالیت می کند. این بزرگترین تأسیسات نظامی روسیه در خارج از مرزهای آن می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала