قاتلان رئیس جمهور هائیتی خود را کارمند بخش امریکا معرفی کرده بودند

© REUTERS / Ludovic Marin / Poolقاتلان رئیس جمهور هائیتی خود را کارمند بخش امریکا معرفی کرده بودند
قاتلان رئیس جمهور هائیتی خود را کارمند بخش امریکا معرفی کرده بودند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
افرادی که رئیس جمهور هائیتی را کشتند، خود را کارمند اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده معرفی کرده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، میامی گرالد گزارش داده است که قاتلان رئیس جمهور هائیتی خود را کارمند بخش مبارزه مواد مخدر امریکا معرفی کرده و داخل خانه رئیس جمهور شده اند، اما با این حال، سازمان مربوط به ایالات متحده پیش از این نشان داده است که این حقیقت ندارد.

Жовенел Мойз обращается к СМИ рядом со своей женой Мартиной после победы на президентских выборах 2016 года в Порт-о-Пренсе, Гаити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
رئیس جمهور هائیتی در خانه‌اش ترور شد

اما ویدیویی که به دست روزنامه‌نگاران قرار گرفته است، شنیده می‌شود که حمله کننده به زبان انگلیسی صحبت می‌کند. وی اظهار داشت که اداره مبارزه با مواد مخدر در حال انجام عملیاتی است. و از مردم می‌خواهد که در جای‌هایشان ایستاد بمانند.
درعین حال، یک منبع در اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده ادعاهای مربوط به دست داشتن کارمندان خود در حمله به محل اقامت رهبر هائیتی را رد کرد.
طبق گزارش‌ها حوالی ساعت یک بامداد روز چهارشنبه 7 جولای به وقت محلی، گروهی از افراد ناشناس، از جمله برخی که به زبان اسپانیایی صحبت می‌کردند، به محل اقامت شخصی رئیس‌جمهور حمله کردند و رئیس دولت را به ضرب گلوله گشتند و همسرش را زخمی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала