دگروال امریکایی شکست ناتو را در صورت جنگ با روسیه پیش‌بینی کرد

© Photo / Алексей Филипповدگروال امریکایی شکست ناتو را در صورت جنگ با روسیه پیش‌بینی کرد
دگروال امریکایی شکست ناتو را در صورت جنگ با روسیه پیش‌بینی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
دگروال متقاعد نیروی هوایی امریکا در مورد این که چرا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در صورت جنگ با روسیه و چین شکست سنگینی را متحمل خواهد شد، توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، مارک گانزینگر، دگروال متقاعد نیروی هوایی امریکا در مصاحبه‌ای که با دیفنس نیوز داشت، گفت که وزارت دفاع امریکا یا پنتاگون مسیر اشتباه برای توسعه نیروهای مسلح را انتخاب کرده است. پنتاگون با هدایت عبارت «کیفیت نسبت به کمیت» در حال کاهش ارتش است و امیدوار است که فن‌آوری های جدید باعث افزایش کارآیی در نبرد شود.

فاش شدن استراتژی آمریکا در صورت جنگ با روسیه و چین 
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
فاش شدن استراتژی آمریکا در صورت جنگ با روسیه و چین

وی می‌گوید که در جریان 30 ارتش امریکا برای ساختن تجهیزات جدید، تجهیزات سابقه را «نابود» کرده است.

این امریکایی می‌گوید که اکنون امریکا قدرت کافی برای دفع حمله «دشمن برابر» در رویکردهای دور، مهار حمله هسته‌ای و محافظت از قلمرو کشور را نخواهد داشت.

وی می‌گوید که برای موفقیت در جنگ با روسیه و چین، امریکا به ارتشی نیاز دارد که بتواند حملات دقیق گسترده‌ای را انجام و در عمق خاک دشمن حمله کند که همه اینها باید ظرف چند ساعت اتفاق بیفتد، در غیر این صورت رقبای واشنگتن به سرعت بالتیک و تایوان را اشغال می‌کنند.

گانزینگر افزود: فقط بمب افکن‌ها و جنگنده های نسل پنجم می‌توانند به سرعت به چین چالش جهانی پاسخ دهند.

وی تصریح کرد که از زمان جنگ سرد تاکنون 66 درصد از بمب افکن‌های نیروی هوایی امریکا به خاک‌چال انتقال داده شده‌اند.

این دگروال امریکایی همچنان می‌گوید: قدرت نیروی هوایی ما اکنون نیمی از نیرو است که ارتش عراق را در سال 1991 شکست داده بود.

وی تاکید کرد: این نیروها (ارتش امریکا) برای جنگ موفق با ارتش‌های پیشرو کره زمین کافی نیستند. اگر روسیه و چین به‌طور همزمان به تایوان و کشورهای بالتیک حمله کنند و نیروهای امریکایی نتوانند پاسخی فوری بدهند، این تاثیر مخرب به امریکا خواهد داشت، کشور را به سطح یک قدرت نظامی جزئی کاهش و ناتو را نابود می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала