خوانندگان دیلی میل بر این باورند که روسیه با دیدن ارتش امریکا از خنده خواهد مرد

© REUTERS / Toru Hanaiخوانندگان دیلی میل بر این باورند که روسیه با دیدن ارتش امریکا از خنده خواهد مرد
خوانندگان دیلی میل بر این باورند که روسیه با دیدن ارتش امریکا از خنده خواهد مرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
بیشتر خوانندگان یک روزنامه امریکایی با همه نتیجه گیری های وزارت دفاع این کشور درباره جنگ هسته ای با روسیه و چین موافق نیستند. 
امریکا درجستجوی دلایل برای تحریم روسیه است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
امریکا درجستجوی دلایل برای تحریم روسیه است

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه ای امریکایی Daily Mail به طور فعال در حال بحث درباره گزارش اخیرا منتشر شده پنتاگون درباره خطر جنگ هسته ای جدید با روسیه و چین هستند، اما همه با نتیجه گیری های وزارت دفاع این کشور موافق نیستند.
به گفته اکثر کاربران، دولت جدید کاخ سفید مقصر این وضعیت است و نه این کشورها.
levis502 می گوید: "ما اکنون ضعیف ترین دولت در طول تاریخ را داریم!".
برخی از کاربران متذکر شده اند، که در حالی که روسیه و چین نگران دفاع خود هستند، ارتش امریکا کار دیگری انجام می دهد.
یکی از آنها نوشت: "وقتی ارتش و تفنگداران ما با دامن در خط مقدم ظاهر شوند، دشمن از خنده خواهد مرد".
کاربری دیگری نوشته است: "در دنیای دلقک دیوانه که ما زندگی می کنیم، چین و روسیه بالای سلاح های جدید کار خواهند کرد. آنها به راحتی می توانند با ضمیر" اشتباه "به سربازان ما مراجعه کنند - و این برای ناتوانی آنها کافی است".
خواننده ای با نام مستعار یاسی مانی یادآور شد، که در زمان ترامپ جمهوری خواه، ایالات متحده چندین سال جنگ نکرده بود و "دموکرات ها جنگ را دوست دارند".
در عوض، کاربر با نام مستعار Man from Kent اصرار کرد که شستشوی مغزی نشود.
وی توضیح داد: "چه کسی را " دشمن "می دانیم؟ من در بیشتر دنیا با اکثر ملیت ها کار کرده ام - از جمله روس ها، چینی ها و ایرانی ها. همه دوستانه و استقبال می کنند".
وزارت دفاع آمریكا در ماه جولای سندی را منتشر كرد كه طبق آن روسیه ، چین و كوریای شمالی به ساخت سلاح های هسته ای خود ادامه می دهند ، در حالی كه آمریكا بیش از یك دهه در مورد كاهش آنها مذاكره كرده است.
پیش از این، مارک گانزینگر سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده گفته بود، که پنتاگون مسیر نادرست توسعه نیروهای مسلح را انتخاب کرد: این وزارت در حال کاهش تعداد ارتش است و امیدوار است که فن آوری های جدید باعث افزایش کارآیی نبرد آن شود. این کارشناس در پایان گفت: اکنون ایالات متحده قدرت کافی برای دفع حمله حریف مساوی به رویکردهای دور ، مهار حمله هسته ای و محافظت از قلمرو کشور را نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала