انقلاب دیگر کوبا را تهدید می کند

© AP Photo / Eliana Aponteانقلاب دیگر کوبا را تهدید می کند
انقلاب دیگر کوبا را تهدید می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
زاخارووا ایالات متحده را به سازماندهی کودتا "انقلاب رنگی" در کوبا متهم کرد.

به گزاش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، ایالات متحده را به تلاش برای کودتا در کوبا به دنبال الگوهای "انقلاب های رنگی" متهم کرد.

زاخارووا از استراتیژی واشنگتن خفقان عمدی کشور، تبعیض علیه مردم کشور کیوبا و نابودی اقتصاد این کشور توسط امریکا متحیر شده پرسید که چگونه این رفتار باید ارزیابی شود.

امریکا درباره درخواست حمله هوایی به کوبا توضیح داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
امریکا درباره درخواست حمله هوایی به کوبا توضیح داد

زاخارووا نوشت:  "منطق اینجا ساده است، این آزمایش قبلاً توسط واشنگتن در موقعیتهای مختلف آزمایش شده است، اما همیشه شکست خورده است".

به گفته وی، اقدامات بعدی مقامات امریکایی به شرح زیر است: آنها با کمک تحریم ها و اقدامات دیگر اوضاع اقتصادی کیوبا را بدتر می کنند و سپس دولت ملی را مقصر همه امور می دانند و قدرت خود را به شکست می کشاند.

زخارووا افزود: "ما از واشنگتن می خواهیم که سرانجام موضع عینی اتخاذ کند ، و از ریا و ریا دور شود ، از" ته دو برابر "سیاست. بگذارید کوبایی ها ، دولت و مردم آنها بفهمند چه اتفاقی می افتد و برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند. یک چیز از ایالات متحده و پیروان آن خواسته شده است - عدم دخالت در امور یک کشور مستقل. "

پیش از این، مایك پمپئو وزیر خارجه سابق امریكا گفته بود كه ایالات متحده نیاز به حمایت از معترضان در كوبا و تحت فشار قرار دادن دولت محلی دارد. پمپئو تأكید كرد كه معترضین در كوبا، به جاده ها ریخته و خواستار آزادی هستند.

در تاریخ 12 جولای، معلوم شد که مقامات کوبا در شرایط اعتراضات گسترده علیه حزب کمونیست حاکم که برای اولین بار پس از سالها آغاز شد، وضعیت اضطراری را در این کشور اعلام کردند. مخالفین دولت فعلی خواستار انتخابات آزاد و اقدامات قاطع تر برای مبارزه با امراض همه گیر COVID-19 هستند. در برابر این اقدامات، نیروها و واحدهای اضافی نیروهای امنیتی به مرکز کوبا وارد شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала