وقتی جانشین احتمالی صدراعظم آلمان به فاجعه سیل می‌خندد + ویدیو

© AP Photo / Markus Schreiberوقتی جانشین احتمالی صدراعظم آلمان به فاجعه سیل می‌خندد + ویدیو
وقتی جانشین احتمالی صدراعظم آلمان به فاجعه سیل می‌خندد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
تصاویری جنجالی از «آرمین لاشت» رهبر حزب «دموکرات مسیحی» منتشر شده که او را در حال خندیدن حین سخنرانی رئیس‌جمهور آلمان و ابراز همبستگی با قربانیان سیل ویرانگر این کشور نشان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیلد، «آرمین لاشت» رهبر حزب «دموکرات مسیحی» جانشین احتمالی صدراعظم آلمان حین سخنرانی فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور و ابراز همبستگی با قربانیان سیل ویرانگر این کشور خندید. این اقدام لاشت در فضای مجازی باعث خشم گسترده کاربران و همکاران وی شده است.

با این حال، لاشت در پی هجمه‌هایی که در فضای مجازی علیه او مطرح شد، در یک پیام توییتری عذرخواهی کرد و نوشت: دولت منطقه‌ای، سرنوشت آسیب‌دیدگان سیل را جدی می‌گیرد. کار من نامناسب بود و متأسفم.

همزمان با سیل شدید در آلمان و خساراتی که بر جای گذاشته شده است، نیروهای امدادی در غرب آلمان در روز شنبه و یکشنبه عملیات های نجات گسترده ای را آغاز کرده اند. سیل در غرب آلمان تاکنون دست کم 150 تن کشته بر جای گذاشته است که این تعداد شامل 110 تن در ایالت «راینلند-فالتس» و 43 نفر در ایالت همسایه یعنی «نوردراین-وستفالن» می شود.

علاوه بر غرب آلمان، سیل به مناطقی از شرق آلمان و همچنین به اتریش گسترش یافته است. بارش شدید باران باعث وقوع سیل در بخش هایی از منطقه ای توریستی در جنوب شرق ایالت «درسدن» شده است. شهرهای متعددی در ایالت «زاکسن» در جنوب شرقی این کشور از سیل آسیب دیده اند. خط راه آهن بین آلمان و کشور چک در این منطقه به علت شرایط موجود به طور موقت از کار افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала