رونمایی کورنینگ از نسل جدید گوریلا گلس برای لنز دوربین موبایل‌ + ویدیو

© Photo / Corning® Gorilla® Glassرونمایی کورنینگ از نسل جدید گوریلا گلس برای لنز دوربین موبایل‌ + ویدیو
رونمایی کورنینگ از نسل جدید گوریلا گلس برای لنز دوربین موبایل‌ + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
کورنینگ نسل جدید گوریلا گلس DX و +DX را جهت استفاده روی لنز دوربین موبایل با هدف عملکرد بهتر اپتیکال، افزایش مقاومت در برابر خط و خش، دوام بهتر و انتقال نور بیشتر معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، کورنینگ (Corning) از شرکت‌های نامدار در زمینه ساخت پوشش‌های محافظ شیشه‌ای و سرامیکی برای دستگاه‌های مختلف از جمله صفحه نمایش موبایل‌های هوشمند محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که رقابت افزایش تعداد لنزهای دوربین در آینده‌ای نزدیک متوقف نمی‌شود و تولیدکنندگان موبایل‌ها با افزودن به تعداد لنزها، سعی دارند کیفیت تصویربرداری در محصولات خود را افزایش دهند. همچنین بزرگ شدن اندازه لنزها نسبت به گذشته موجب شده است تا احتمال آسیب به آن‌ها در استفاده روزمره افزایش پیدا کند.

شرکت Corning در همین راستا «Gorilla Glass with DX» را در کنار +DX معرفی کرده است که شاهد بهبود عملکرد اپتیکال، افزایش مقاومت در برابر خط و خش و دوام بیشتر هستند و می‌تواند نور بیشتری را نسبت به گذشته از محیط اطراف خود به سمت حسگر عبور دهند.

با توجه به اینکه این شرکت Gorilla Glass DX را در جولای 2018 برای فیس های ساعت هوشمند ارائه کرده، این موضوع جدید نیست. با این حال، کورنینگ می گوید که مجبور شده کامپوزیت DX و DX پلاس را برای گوشی های هوشمند دوباره فرموله کند تا مقاومت در برابر خراش را بدون آسیب رساندن به کیفیت عکس و فلم ارائه دهد.

 طبق گفته Corning، گوریلا گلس DX و +DX می‌توانند 98 درصد نور محیط را عبور دهند و در عین حال عملکرد مشابه با سایر پوشش‌های محافظ قبل از خود را ارائه دهند. برای مقایسه می‌توان به پوشش‌های محافظ ضد بازتاب در محصولات قدیمی‌تر اشاره کرد که تنها می‌توانستند ۹۵ درصد از نور محیط را از خود عبور دهند.

سازنده سری جدید گوریلا گلس اعلام نکرده است که کدام گوشی‌ها در ابتدا شاهد حضور آن خواهند بود؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ اولین شرکتی است که از پوشش گوریلا گلس DX در لنز محصولات خود استفاده می‌کند. با توجه به نزدیک شدن به مراسم رونمایی سامسونگ از دستگاه‌های جدیدش، می‌توانیم انتظار شنیدن نام شیشه‌های جدید Corning را نیز داشته باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала