پیش‌بینی سقوط آسمان خراش‌های نیویورک

© Fotolia / SborisovВид на Нью-Йорк
Вид на Нью-Йорк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
صاحبان آسمان خراش‌ها در نیویورک باید میلیاردها دالر در تعمیر و نوسازی اساسی سرمایه‌گذاری کنند تا از سقوط مالی پیش‌بینی شده توسط کارشناسان جلوگیری کنند و همچنان در رقابت بازارهای در حال مرگ باقی بمانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، در کل، در حال حاضر حدود 1.34 میلیون متر مربع فضای اداری با هزینه 5 میلیارد دالر در حال بازسازی است.

صاحبان آسمان‌ خراش‌‌ها (Wall Street 60) تصمیم گرفته اند برای جذب مستاجران بالقوه 250 میلیون دالر تعمیرات اساسی انجام دهند، زیرا تنها مستاجر آن، دویچه بانک است که طی چند ماه آن جا را ترک می‌کند.

در مرکز شهر منهتن، تعمیرات اساسی مرکز تجاری (Fifth Avenue, 295) که در حال اتمام است، 350 میلیون دالر هزینه کرده است. صاحبان 400 میلیون دالر را برای بازسازی آسمان خراش 41 طبقه‌ای (Fifth Avenue) اختصاص داده اند.

مدیر عامل مشاوران املاک وارتون، روت کلپ-هابر گفت: زمان وحشتناکی برای ورود به بازار با فضای اداری بزرگ است، صاحب ملک باید سرمایه گذاری زیادی در بازسازی ساختمان انجام دهد، سالها طول می‌کشد تا آنها پول خود را بازگردانند.

اخیراً مشکلات آسمان خراش‌ها نه تنها با عزیمت مستاجر و انتقال کارمندان به کار از راه دور در ارتباط است. بلکه در اواخر ماه جولای، مقامات چینی پس از کج شدن آسمان خراش 355 متری SEG Plaza در شنژن، ساخت آسمان خراش هایی با ارتفاع بیش از 500 متر را ممنوع کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала