پولیتیکو: بایدن از اعمال تحریم ها علیه پوتین اجتناب می‌ورزد

© AFP 2023 / Denis Balibouseپولیتیکو: بایدن از اعمال تحریم ها علیه پوتین اجتناب می‌کند
پولیتیکو: بایدن از اعمال تحریم ها علیه پوتین اجتناب می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
یک نشریه آمریکایی در مقاله‌ای می‌نویسد که رئیس جمهور ایالات متحده از اعمال تحریم ها علیه پوتین و اطرافیان او اجتناب نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه پولیتیکو به نقل از منابع می‌نویسد: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از اعمال مجازات علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و اطرافیان وی اجتناب می‌ورزد.

جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
تمایل بایدن به پیشرفت زودهنگام روابط با روسیه

به گفته این نشریه ، مشاوران بایدن مطمئن نیستند كه اعمال تحریم ها علیه دولت روسیه به نتایج ملموسی منجر شود. مقامات ارشد دولت آمریكا با استناد به تحریم های مشابه اعمال شده در دوران باراك اوباما و دونالد ترامپ استدلال می كنند كه تحریم ها علیه الیگارشی روس تنها باعث افزایش وابستگی آنها به دولت روسیه می شود.

به گفته پولیتیکو، ایالات متحده ازاین هراس دارد که اقدامات بیش از حد سخت علیه روسیه منجر به بحران دراین‌کشور شود. مقامات آمریکایی که از "هرج و مرج دوران پس از جنگ سرد" آگاه هستند، این واقعیت را در نظر می گیرند که در چنین توسعه ای از حوادث، احتمال دارد سلاح های هسته ای روسیه به دست افراد غیرقابل اطمینان بیفتد.

پولیتیکو یادآوری می کند که طرفداران الکسی ناوالنی لیستی از 35 نفر "نزدیکان پوتین" را به دولت بایدن تحویل دادند که به گفته فعالان، دارایی های آنها باید مسدود شود.

 گفتنی است "آلکسی ناوالنی" یکی از چهره‌های سرشناس مخالف ولادیمیر پوتین در روسیه است که از ده سال پیش به طرق مختلف به دولت حاکم بر روسیه اعتراض کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала