فراخوان راشا تودی برای شرکت در مسابقه خبرنگاری بین المللی خالد الخطیب 2021

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر فراخوان راشا تودی برای شرکت در مسابقه خبرنگاری بین المللی خالد الخطیب 2021
فراخوان راشا تودی برای شرکت در مسابقه خبرنگاری بین المللی خالد الخطیب 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
شبکه خبری راشا تودی برای بهترین ارائه از جاهای درگیری در جهان جایزه بین المللی سالانه خود را به نام خبرنگار سوری کشته شده از سوی تروریست ها برای چهارمین سال پیاپی برگزار می کند. 

پذیرش درخواستها برای جایزه بینالمللی خالد الخاطب آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2019
پذیرش درخواستها برای جایزه بین المللی خالد الخطیب آغاز شد
به گزارش اسپوتنیک، جایزه بین المللی سالانه که به خبرنگاران برای بهترین ارائه از منطقه درگیری اهدا می شود. این جایزه به یاد روزنامه نگار خالد الخطیب همکار بخش عربی راشا تودی، که در 30 جولای 2017 در سوریه کشته شد، برای چهارمین سال برگزار می گردد.

جایزه بین المللی خالد الخطیب در بخش های زیر اعطا می شود:
- "بهترین تصویر از منطقه درگیری: متن"؛

- "بهترین تصویر از منطقه درگیری: فیلم"؛

- "پس از جنگ: متن / ویدئو" - درباره سرنوشت مردم و کل ملت هایی که جنگ را پشت سر گذاشتند و به زندگی مسالمت آمیز بازگشته اند. در این بخش نامزد شدن برای اولین بار برگزار می گردد. برندگان جوایز بین المللی یادبود خالد الخطیب - 2021 ، 200 هزار ربل جایزه نقدی (3000 دالر) دریافت خواهند کرد.

برای ارسال کارهای خود و شرکت در این مسابقه می توانید در ویب سایت - https://award.rt.com درخواست خود را ارائه دهید. برندگان در 30 نوامبر 2021 اعلام می شوند.

یادآوری می کنیم، که در سال نخست برگزاری این مسابقه، جوایزی به شرکت کنندگان در عراق، ایرلند و سنگاپور اهدا شد. هیات داوران متشکل از روزنامه نگاران خارجی و روس از جمله ایرادا زینالوا و ایوگنی پودوبنی بودند.

در سال 2019، خبرنگاران و تصویربرداران با اثرهای خود از 25 کشور در این مسابقات شرکت کرند. برندگان جایزه نمایندگان روسیه، ایالات متحده امریکا، ایتالیا و هند بودند که در مورد درگیری ها در سوریه، عراق و لیبیا اثار خود را ارسال کردند. در سال 2020 ، جایزه راشا تودی توسط خبرنگاران نظامی از روسیه، سوریه و هند دریافت شد.

راشا تودی به یاد روزنامه نگار 25 ساله خالد الخطیب، که با راشاتودی عربی همکاری داشت، جوایز بین المللی یادبود خالد الخطیب را تاسیس کرد. وی در سال 2017 در نتیجه یورش های موشکی شبه نظامیان در ولایت حمص سوریه کشته شد. خالد در گزارش های خود به نبردهای نیروهای دولت سوریه با تروریست ها می پرداخت. در سال 2018 ، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه، حکمی را برای اعطای مدال شجاعت به خالد الخطیب پس از مرگ وی امضا نمود که در نخستین مراسم اهدای جوایز به خانواده وی اهدا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала