اطلاعات مربوط به وضعیت سلامتی کیم جونگ اون فاش شد

© REUTERS / KCNAوضعیت سلامتی کیم جونگ اون افشا شد
وضعیت سلامتی کیم جونگ اون افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
سازمان اطلاعات کوریای جنوبی وضعیت سلامتی رهبر کوریای شمالی را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه وضعیت سلامتی کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی یکی از محرمانه‌ترین مسائل در این کشور است، انتشار تصاویر جدیدی از این رهبر 37 ساله که برای احیای اقتصاد و مقابله با کمبود موادغذایی تلاش می‌کند، دریچه تازه‌ای را گشوده است.

پیشتر تلویزیون مرکزی، سخنرانی کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در مقابل فرماندهان و کارمندان حزبی ارتش ملی کوریا را نشان داده بود. در این فیلم دیده می‌شد که نوار چسب طبی پشت گردن رهبر کوریای شمالی چسبانده شده است. از اینرو رسانه‌ها به گمانی زنی در باره وخیم شدن حال رهبر کره شمالی دست زدند.

ماه جون رسانه دولتی از شهروندان این کشور نقل قول کرد که گفته بودند ساکنان کوریای شمالی با دیدن تصاویری از چهره لاغر شده رهبرشان گریه کرده‌اند. او پس از غیبت در ماه مه، دوباره لاغرتر ظاهر شد.

اکنون تصاویری تازه  از کیم جونگ اون منتشر شده که بانداژ یا پلاستر کوچکی را در پشت سر او نشان می‌دهد

خبرگزاری یونهاپ سه‌شنبه گزارش داد، سرویس اطلاعات ملی کوریای معتقد است که هیچ نشانه غیر عادی درباره سلامت کیم وجود ندارد. این خبرگزاری با اشاره به صحبت‌های قانونگذاران سئول که با نهاد جاسوسی کشورشان جلسه داشتند، این خبر را منتشر کرد. براساس این گزارش، بانداژ مورد نظر دو سه روز بعد برداشته شد و اثری از زخم هم وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала