سوریه: آمریکا از شبه نظامیان داعش به نفع خود استفاده می کند

© AP Photo / U.S. Army/Spc. Zoe Garbarinoسوریه: آمریکا از شبه نظامیان داعش به نفع خود استفاده می کند
سوریه: آمریکا از شبه نظامیان داعش به نفع خود استفاده می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
خبرگزاری دولتی سوریه "سانا" اعلام کرده که نظامیان آمریکایی ده‌ها تن از تروریست‌های داعشی را به منظور استفاده برای منافع شخصی خود از زندان های سوریه به یک پایگاه نظامی در ولایت الحسکه منتقل کردند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری دولتی سوریه "سانا" با استناد از برخی منابع اعلام کرده که نظامیان آمریکایی 40 تن از حامیان دولت اسلامی* داعش (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) را به پایگاه تحت کنترل ارتش خود در شهر الشداد سوریه منتقل نموده است.

 رسانه: آمریکا تروریست های داعش را به پایگاه خود در سوریه منتقل کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
رسانه: آمریکا تروریست های داعش را به پایگاه خود در سوریه منتقل کرد

این خبرگزاری رسمی اعلام کرده که نظامیان آمریکایی این تروریست‌های داعشی در زندان «الثانویه الصناعیه» در ورودی جنوبی شهر «الحسکه» را به پایگاه خود در شهر «الشدادی» منتقل کردند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند، از جمله این تروریست‌ها سرکرده گروه‌های جاسوسی در این گروه تروریستی و یک کارشناس ساخت مواد منفجره وجود دارد.

سانا همچنین گزارش داد، نیروهای ارتش آمریکا در ماه‌های اخیر ده‌ها تن از تروریست‌های داعشی را از زندان‌های الحسکه تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک را به مناطق تحت اشغال خود در سوریه منتقل کردند تا از آنها پس از مجهز کردن به تسلیحات و ارائه حمایت لجستیکی، برای اجرای عملیات تروریستی علیه مجتمع‌های مسکونی و پایگاه‌های نیروهای ارتش سوریه و نیز مراکز عمومی استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала