کمپنی اپل سازندگان نخستین موتر خود را پیدا کرد

© Flickr / Andrewکمپنی اپل سازندگان نخستین موتر خود را پیدا کرد
کمپنی اپل سازندگان نخستین موتر خود را پیدا کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
شرکت اپل اولین موتر برقی خود را با مشارکت یک شرکت آسیایی وارد بازار می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، منابع رسانه ای گفتند که مدیران ارشد این شرکت امریکایی (اپل) از کوریای جنوبی دیدن کردند و با چندین موترساز و تامین کننده قطعات موتر تماس گرفتند. این شرکت به طور هدفمند به دنبال شریک آینده خود در این منطقه است، زیرا ساخت ماشین اپل با چشم انداز و برنامه تجاری آن مطابقت دارد.

موتر اپل با استفاده از پلتفورم E-GMP شرکت هیوندا ساخته خواهد شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
موتر اپل با استفاده از پلتفورم E-GMP شرکت هیوندا ساخته خواهد شد

یک منبع آگاه در صنعت موتر گفت: "بدون مشارکت با تامین کنندگان کره ای، اپل نمی تواند طرح تجاری خودروی الکترونیک خود را تکمیل کند."
ازسوی هم گفته شده است که شرکت تیم کوک با LG ، SK و Hanwha مذاکراتی انجام داده است. بحث و گفتگوها هنوز در مراحل اولیه خود است. به عنوان مثال، اپل انتظار دارد مذاکرات گسترده ای با تولیدکنندگان باتری خودروهای برقی SK Innovation ، SK Group و LG Electronics و همچنین با تولید کننده قطعات خودرو کانادایی Magna International انجام شود. نمایندگان SK و LG Electronics، که روزنامه نگاران با آنها تماس گرفتند، گفتند که نمی توانند واقعیت تماس با اپل را تأیید یا رد کنند. به گفته منابع آگاه، اپل در ماه های گذشته در حال مذاکره با شرکای احتمالی خود بوده است. شرکت های احتمالی برای کمک به ساخت این خودرو هیوندای، نیسان و دیگر خودروسازان بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала