هشدار روسیه از شکار شهروندانش توسط آمریکا

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار روسیه از شکار شهروندانش توسط آمریکا
هشدار روسیه از شکار شهروندانش توسط آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه از شکار شهروندان این کشور از سوی ایالات متحده آمریکا در کشور ثالث هشدار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، گریگوری لوکیانتسف معاون اداره همکاریهای انسانی و حقوق بشر وزارت خارجه روسیه است روز دوشنبه(30 آگست) گفت: آمریکا از سال 2008 به ربودن اتباع روسیه در کشورهای دیگر یا دستگیری آنها توسط نهادهای امنیتی به منظور انتقال آنها به آمریکا می پردازد.  

فاش شدن استراتژی آمریکا در صورت جنگ با روسیه و چین 
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
فاش شدن استراتژی آمریکا در صورت جنگ با روسیه و چین

این مقام وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد: تاکنون 50 مورد ربودن اتباع روسیه یا دستگیری آنها در کشورهای دیگر به درخواست آمریکا گزارش شده است و این موارد همچنان در حال افزایش است.  

لوکیانتسف گفت: زمانی که اتباع روس به آمریکا منتقل و در دادگاه حاضر می شوند، از سوی سازمان های امنیتی این کشور تحت فشار قرار می گیرند.  

 وی افزود: مقامهای آمریکایی تلاش می کنند تا اتباع روس را وادار به همکاری کنند و با آنها توافق می کنند تا در ازای اعتراف به اتهامات انها را آزاد کنند.

 به گفته این مقام روس، بسیاری از اتباع روسیه که در چنگال سیستم قضایی آمریکا گرفتار می شوند از پذیرفتن اتهام وارده خودداری می کنند زیرا آن را بی اساس می خوانند.  

  نماینده وزارت خارجه روسیه در امور حقوق بشر و دمکراسی همچنین از خودداری مقامهای زندان آمریکا از ارائه خدمات پزشکی به اتباع روس بیمار و نیازمند کمک های درمانی به عنوان یک شیوه دیگر فشار بر زندانیان روس در آمریکا اشاره کرد و آن را نقض آشکار حقوق بشر خواند.  

 مقامهای روس در سالهای اخیر بارها از اقدامات غیرقانونی آمریکا در ربودن اتباع روس از کشورهای دیگر و نیز حبس طولانی مدت شهروندان روس زندانی شده در آمریکا و بدرفتاری با آنها متهم کرده و خواستار آزادی همه افراد ربوده شده ازسوی این کشور شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала