کماندوی خطرناک کوریای شمالی با قابلیت انجام عملیات متقارن و نامتقارن

© AP Photo / Lee Jin-man کماندوی خطرناک کوریای شمالی با قابلیت انجام عملیات متقارن و نامتقارن
 کماندوی خطرناک کوریای شمالی با قابلیت انجام عملیات متقارن و نامتقارن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
کوریای شمالی به طور محتمل بزرگترین یگان نیروهای ویژه در جهان را در اختیار دارد و آموزش‌های نظامی و سختگیری آنها را به دشمنان مهیب مبدل کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، یک نشریه آمریکایی در مطلبی به توان کماندوهای  200 هزار نفری کوریای شمالی پرداخت و نوشت، یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های ماشین جنگی کوریای شمالی کماندوهای این کشور است و پیونگ یانگ احتمالاً بزرگترین یگان نیروهای ویژه در جهان را دارد که شمار آنها دوصد هزار مرد و زن دوره دیده به ویژه برای نبردهای غیرمتعارف است.

ازسرگیری فعالیت راکتور هسته‌ای کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
ازسرگیری فعالیت راکتور هسته‌ای کوریای شمالی

نشریه «نشنال اینترست» در این زمینه نوشت، کماندوهای کوریای شمالی آموزش دیده‌اند تا در سراسر شبه جزیره کوریا و احتمالاً فراتر از آن عمل کرده و تهدید نامتقارن برای دشمنان خود ایجاد کنند. کوریای شمالی چندین دهه یک نیروی چشمگیر از تانک‌ها تا پیاده مکانیزه، توپخانه، نیروهای هوابرد و نیروهای ویژه را در اختیار داشت.

این نشریه در خاتمه نوشت که نیروهای ویژه این نشریه در خاتمه نوشت که نیروهای ویژه کوریای شمالی از یک نیروی صرفا مزاحم که برای حملات در پشت خاک دشمن طراحی شده به نیروهای بسیار خطرناک تبدیل شده‌اند. آنها حتی برای حمله و از بین بردن اقامتگاه رئیس جمهور کوریای جنوبی آموزش دیده‌اند. اگرچه بسیاری از این نیروها در مسیر نبرد جان خود را از دست می‌دهند، اما آموزش‌های نظامی، سختگیری و تلقین سیاسی، آنها را به دشمنان مهیب تبدیل می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала