چین دلیل ترس واشنگتن از مسکو و پکن را روشن ساخت

© AP Photo / RU-RTR Russian Television via AP چین دلیل ترس واشنگتن از مسکو و پکن را روشن ساخت
  چین دلیل ترس واشنگتن از مسکو و پکن را روشن ساخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، گلوبال تایمز نوشت که ایالات متحده از تسلیحات هسته ای روسیه و چین خوف دارد، بنابراین جنگی را آغاز بخواهد کرد.

هشدار پنتاگون از احتمال جنگ هسته ای با روسیه   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
هشدار پنتاگون از احتمال جنگ هسته ای با روسیه

به گفته گلوبال تایمز، ایالات متحده به هر وسیله ای سعی می کند از درگیری نظامی با روسیه و چین جلوگیری کند، زیرا از سلاح های هسته ای آنها می ترسد. این نظر توسط روزنامه نگار نسخه چینی هو شیژین، روزنامه نگار چینی گلوبال تایمز، به اشتراک گذاشته شد.

نویسنده مقاله بیانیه خود را با اظهارات اخیر جان ستار فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا و هری هریس رئیس سابق فرماندهی اقیانوس آرام ایالات متحده تقویت می کند که بر اساس آن جنگ با مسکو و پکن منجر به "وحشتناکترین روز برای کل کره زمین." مبدل خوههد شد.

این کارشناس خاطرنشان می کند که چنین اظهارنظرهای بلندی در پس زمینه افزایش تنش در روابط بین کشورها اکثرا انجام می شود. وی گفت نیروهای در خط مقدم در حال نزدیک شدن هستند، بنابراین ایالات متحده از احتمال برخورد تصادفی نگران است.

این ناظر توجه ویژه ای به سخنان هایتن در مورد خطر جنگ با قدرت هسته ای مبذول کرد. هو شیژین، در پایان گفت: "آیا متوجه هستید؟ در واقع ، ایالات متحده از سلاح های هسته ای چین و روسیه می ترسد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала