نیشخند ایلان ماسک به "چرت زدن" های بایدن

© REUTERS / Mike Blakeنیشخند ایلان ماسک به "چرت زدن" های بایدن
نیشخند ایلان ماسک به چرت زدن های بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
 رئیس جمهور آمریکا هنوز موفقیت اسپیس ایکس برای ارسال 4 شهروند به مدار زمین را تبریک نگفته و به همین دلیل ایلان ماسک در توئیتی به او طعنه زد.

به گزارش اسپوتنیک، یلان ماسک مدیر ارشد اجرایی شرکت اسپیس ایکس  در یک پست توییتری به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طعنه زد زیرا او هنوز نسبت به موفقیت این پرواز واکنشی نشان نداده است.

روز یکشنبه ماموریت " Inspiration4" با موفقیت به پایان رسید و سه خدمه‌ی فضاپیمای دراگون به همراه "جارد آیزاکمن" میلیاردری که هزینه این سفر را پرداخت کرده بود پس از اقامت سه روزه در مدار به زمین بازگشتند. این سفر به جمع‌آوری کمک مالی برای بیمارستان "سنت جود"  مساعدت کرد.

ایلان ماسک، میلیاردر حوزه فناوری و مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس پس از این پرواز با کنایه به عادت خوابیدن جو بایدن در پاسخ به این سوال که چرا بایدن هنوز این موفقیت را به او تبریک نگفته است گفت: "ممکن او هنوز خواب است. "

به نظر می‌رسد ماسک به دیدار اخیر جو بایدن و نخست‌ وزیر اسرائیل اشاره کرده است. بایدن در دیدار با نفتالی بنت به مدت 30 ثانیه چشمان خود را بسته بود و در میان صحبت‌های بنت چرت می‌زد.

خدمه فضاپیمای کرودراگون در روز 19 سپتامبر در سواحل فلوریدا فرود آمدند. این فضاپیما از مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال در روز 15 سپتامبر بر روی موشک فالکون9 به فضا پرتاب شده بود.

هدف این ماموریت جمع‌آوری کمک 200 میلیون دالری برای بیمارستان کودکان "سنت جود" در "تنسی" بود که به درمان بیماری‌های کودکان از جمله سرطان اختصاص دارد.

این ماموریت باعث جمع شدن 160 میلیون دالر برای این بیمارستان شد اما ماسک اعلام کرده که او شخصا 50 میلیون دالر به این بیمارستان اهدا خواهد کرد تا این رقم به 210 میلیون‌ دالر برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала