پیش‌بینی فاجعه برای نیروی هوایی آمریکا تا سال 2035

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش‌بینی فاجعه در نیروی هوایی آمریکا تا سال 2035
پیش‌بینی فاجعه در نیروی هوایی آمریکا تا سال 2035 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا می‌گوید که تا سال 2035 نیروی هوایی ایالات متحده با یک فاجعه مواجه خواهد شد چرا که تعداد جنگنده‌های نیروی هوایی چین از آن پیشی خواهد گرفت.

 به گزارش اسپوتنیک، نشریه  Popular Mechanics، گزارش داد که پیش‌بینی ژنرال چارلز براون، رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا در صورتی که نیروی هوایی ایالات متحده واکنش سریع به وضعیت در حال تغییر را نیاموزد، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

نیروهای هوایی افغان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
جفای که آمریکا در حق نیروی هوایی افغانستان مرتکب شد

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های براون در صورتی محقق م‌ شود که نیروی هوایی ایالات متحده نتواند واکنش سریع به شرایط در حال تغییر را فرا گیرد.

این روزنامه با اشاره به اینکه میانگین سن یک جنگنده در نیروی هوایی آمریکا بین 27 تا 37 سال و عمر یک بمب‌افکن از 19 تا 39 سال و یک هواپیمای ترابری از 25 تا 87 سال است، تاکید کرد: «میانگین سن هواپیماهای چینی مشخص نیست و ممکن است کمتر از نصف باشد».

ژنرال براون معتقد است که نیروی هوایی ایالات متحده نباید از حذف هواپیماهای قدیمی و جایگزینی تدریجی آنها با هواپیماهای جدید بترسد و بدین ترتیب تعداد کل هواپیماهای رزمی را موقتاً کاهش دهد. او این مطلب را اینگونه بیان کرد که "ترجیح می‌دهم نیروی کوچکتری داشته باشم که قادر به جنگیدن باشد، تا اینکه یک نیروی بزرگتر و تو خالی داشته باشم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала