کشف تشخیص علایم بیماری آلزایمر یا زوال عقل

© Depositphotos.com / AndrewLozovyi کشف تشخیص علایم بیماری آلزایمر یا زوال عقل
 کشف تشخیص علایم بیماری آلزایمر یا زوال عقل   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
دانشمندان انگلیسی آزمایشی برای تشخیص بیماری آلزایمر در مراحل اولیه ایجاد کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، محققان بریتانیایی روش جدیدی را برای اندازه گیری غیرفعال فعالیت مغز ابداع کرده اند که به تشخیص بیماری آلزایمر در اولین مراحل کمک می کند. مقاله محققان در مجله Brain منتشر شد.

علایم آلزایمر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
میتود ساده تشخیص اولین علایم آلزایمر

بیماری آلزایمر عامل حدود 60 درصد موارد زوال عقل است. امروزه ، اغلب با استفاده از تست های حافظه، که اغلب مغرضانه هستند، تشخیص داده می شود.

تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر به موثرتر شدن تنظیمات دارویی و شیوه زندگی کمک می کند.

در یک آزمایش فست بال که توسط دانشمندان دانشگاه‌های باث، بریستول و کنت ایجاد شده است، افرادی که از کلاه ایمنی انسفالوگرافی استفاده کرده اند، تصاویری را نشان می دهند که به سرعت در حال تغییر هستند.

در این زمان امواج مغزی آنها اندازه گیری می شود. در حالی که تصاویر به تدریج تغییر می کنند، متخصصان تغییر EEG تعیین می کنند که آیا فرد این تغییر را به خاطر آورده است یا خیر.

این روش به شما امکان می دهد حتی تغییرات کوچک در امواج مغزی را ثبت کنید. اندازه گیری کاملاً منفعل است - شرکت کننده نیازی به درک کار یا پاسخ به سوالات ندارد.

به گفته دانشمندان، آزمایش های اولیه بر روی 60 نفر شامل جوانان، بزرگسالان و بیماران آلزایمر- نشان داد که این افراد در طول آزمایش نتایج ضعیفی نشان دادند.

 به گفته محققان، این روش جدید زمان تشخیص بیماری را تا پنج سال کاهش می دهد. آنها در حال حاضر آماده انجام آزمایشات بالینی طویل مدت روش خود هستند.   

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала