قیمت بالای گاز در بریتانیا موجی از ورشکستگی را برانگیخته است

© Sputnik / Stringer قیمت بالای گاز در بریتانیا موجی از ورشکستگی را برانگیخته است
 قیمت بالای گاز در بریتانیا موجی از ورشکستگی را برانگیخته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
بحران جهانی انرژی موجی از ورشکستگی را در میان تامین کنندگان انرژی بریتانیا ایجاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش بلومبرگ، سه شرکت دیگر در بریتانیا Igloo Energy Supply، Enstroga و Symbio Energy از تعطیل شان خبر داده اند.

فقر در بریتانیا ریکارد زد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
فقر در بریتانیا ریکارد زد

طبق گزارش، در نتیجه 233 هزار مشتری این شرکت‌ها باید به دنبال تامین کننده برق جدید باشند. مقامات شرکت Igloo Energy Supply می‌گویند که این شرکت به دلیل «قیمت بالای گاز» دیگر در محیط فعلی بازار خرده فروشی انرژی امکان‌پذیر نیست. به گفته تنظیم کننده انرژی شرکت Enstroga در بریتانیا، این سه تامین کننده با هم به حدود یک درصد از خریداران بازار خدمت ارائه کردند.

از ابتدای ماه اگست، پنج شرکت خدمات رسانی بریتانیایی در حال حاضر خدمات خود را در کشور متوقف کرده اند. به همین دلیل، حدود 1.7 میلیون مشتری مجبور به تغییر تامین کننده برق در این مدت شدند. کواسی کوارتنگ، وزیر تجارت بریتانیا انتظار دارد که چندین شرکت دیگر در زمستان امسال ورشکست شوند. شرکت Igloo در بیانیه‌ای گفته است: تعداد کمی انتظار چنین شوک شدید قیمت را داشتند.

قیمت گاز در 29 سپتمبر سال روان میلادی به یک رکورد جدید رسید و در حراج قیمت هر هزار متر مکعب به یک هزار و 50 دالر رسید.

بحران انرژی در بریتانیا دولت این کشور را مجبور کرده است که به فکر افزایش تولید برق باشد. مقامات قصد دارند ساخت نیروگاه هسته‌ای ویلف در ولز را ادامه دهند که در سال 2020 میلادی به دلیل کمبود بودجه متوقف شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала