برقراری دوباره روابط میان کوریای شمالی و جنوبی

© AFP 2023 / Korea Summit Press Poolبرقراری دوباره ارتباطات میان کوریای شمالی و جنوبی
برقراری دوباره ارتباطات میان کوریای شمالی و جنوبی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
وزارت اتحاد جمهوری کوریا از برقراری دوباره ارتباطات میان این دو کشور در شبه جزیره کوریا خبر می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ریونگاپ به نقل از وزارت اتحاد جمهوری کوریا می نویسد که دولت کوریای جنوبی عادی سازی خطوط ارتباطی میان این کشور را آمادگی کوریای شمالی برای احیای روابط و برقراری صلح در این شبه جزیره می داند.
چندی پیش گزارش شده بود که کوریای جنوبی با کوریای شمالی صبح دوشنبه عمل‌کرد عادی سازی کانال های ارتباطی میان این دو کشور را بازسازی کرده اند. کوریای جنوبی 55 روز تماس نگرفته نداشته است.
 ممکن خواهر رهبر کوریا شمالی جانشین برادرش شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
ممکن خواهر رهبر کوریا شمالی جانشین برادرش شود
وزارت اتحاد جمهوری کوریای جنوبی در بیانیه گفته است: "دولت ارزیایی می کند که برقراری ارتباطات میان دو کوریا بیان‌گر آمادگی کوریای شمالی برای احیای ثبات در شبه جزیز کوریا است. دولت امیدوار است که از طریق این عملکرد پایدار خطوط ارتباطی بین دو کوریا، گفت وگو از سر گرفته شود و متوقف نشود، تا بتوان در این زمینه پیشرفت کرد با بحث واقع بینانه در مورد مشکلات احیای روابط بین دو کوریا و ایجاد صلح در شبه جزیره کوریا، از جمله اجرای توافقنامه های".
قابل ذکر است که روابط میان این دو کوریا در تابستان سال 2020 پس از آنکه شماری از فعالان ضد پیونگ یانگ در کوریای جنوبی اعلامیه های و مطالب تبلیغاتی به شمال ارسال کرده اند، بالا گرفت. خبرگزاری TsTAK از شکست کامل تمام خطوط ارتباطی با جنوب از جمله های کانال های نظامی و ویژه ارتباط میان سران این دو کشور خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала