ولادیمیر پوتین 69 ساله شد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین 69 ساله شد
ولادیمیر پوتین 69 ساله شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هفتم اکتوبر برابر با پانزدهم میزان 69 ساله شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پوتین در هفتم اکتوبر سال 1952 میلادی در لنینگراد روسیه متولد شد. در مورد برنامه‌های رئیس‌جمهور روسیه، دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت که رئیس‌جمهور پوتین روز تولد خود را در محل کار سپری می‌کند و عصر آن را در کنار خانواده و دوستان جشن می‌گیرد. وی گفت: هیچ کس شک ندارد که حداقل در شب او (پوتین) به نحوی با خانواده و دوستان خود جشن خواهد گرفت.
سال گذشته رئیس‌جمهور پوتین گفت که نواسه هایش در روز تولد او نقاشی ها، کارهای دستی و تبریک های ساده خود را هدیه دادند. وی خاطرنشان کرد که اول از همه انتظار تبریک از سوی عزیزان: فرزندان، نواسه ها و دوستان را داشت. پوتین گفت که حتی اگر مردم در روز تولدش در کنار او نباشند، مطمیناً به وی تلفون کرده یا به شکل دیگری به وی شادباش خواهند گفت.
در سال 2019 نیز پوتین روز تولد خود را با خانواده و دوستان گذراند و در سال 2018 سیلویو برلوسکونی، نخست‌وزیر سابق ایتالیا در روز تولد رئیس‌جمهور روسیه شرکت کرد. وی در شصت و پنجمین سالروز تولد پوتین پرده‌ای با تصویر مشترک آنها به وی هدیه کرد که در پس زمینه آن نقاط دیدنی ایتالیا و روسیه قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала