بریتانیایی‌ها به پوتین: ما را نجات بده!

© Photo / Джастин Гриффитс-Уилльямсبریتانیایی‌ها به پوتین: ما را نجات بده!
بریتانیایی‌ها به پوتین: ما را نجات بده! - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
خوانندگان روزنامه بریتانیایی دیلی میل به دلیل بحران سوخت در اروپا به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مراجعه کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه در اجلاسیه عمومی همایش بین‌المللی انرژی به نام «هفته انرژی روسیه» گفت که کمبود گاز در اروپا به این دلیل است که آنها حجم مورد نیاز گاز را به موقع در محل های ذخیره‌ سازی زیرزمینی پمپ نکردند و در نتیجه کمبود گاز ایجاد شده است. رئیس‌جمهور پوتین تاکید کرد که ادعاهای منتقدان مبنی بر استفادۀ مسکو از انرژی به عنوان یک سلاح سیاسی، «ادعایی مطلقاً بی‌معناست».
 قیمت بالای گاز در بریتانیا موجی از ورشکستگی را برانگیخته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
قیمت بالای گاز در بریتانیا موجی از ورشکستگی را برانگیخته است
راب خواننده روزنامه بریتانیایی دیلی میل نوشته است: پوتین، لطفا ما را از دست بوریس جانسون نجاب بده.
خواننده دیگر همچنان نوشته: ما باید به استقلال انرژی برسیم. این امر نیازمند هزینه زیاد است، اما ارزشش را دارد از آنجا که امنیت ما تضمین خواهد شد.
«فلوتوس» نوشته است: خوشحال می‌شدم اگر پوتین بریتانیا را رهبری می‌کرد.
آقای پوتین همچنان از آمادگی روسیه برای افزایش صادرات گاز به اروپا خبر داد. وی گفت که روسیه عرضه گاز به اروپا را به طور کلی 15 درصد افزایش داده است، آماده است به میزانی که درخواست شود باز هم عرضه را افزایش دهد.
رئیس‌جمهور پوتین گفت: صادرات (گاز) به اروپا را افزایش می دهیم، شرکت «گازپروم» آماده ازفای شده درصدی است، در مجموع روسیه صادرات به اروپا را به میزان 15 درصد افزایش داده است. از طریق خط لوله گاز ده درصد، و به صورت گاز طبیعی مایع شده (ال ان جی) تا پانزده درصد افزایش داشته است.
وی تاکید کرد که روسیه عرضه گاز را افزایش داده و نه کاهش، درحالیکه دیگر صادرکنندگان حدود 14 میلیارد متر مکعب از صادرات کم کرده اند، نیمی از این رقم مربوط به صادرکنندگان امریکا بوده است.
رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد: اگر درخواست مقادیر بیشتری داشته باشند، ما آماده افزایش عرضه هستیم، به هراندازه که شرکا درخواست داشته باشند، آماده افزایش صادرات هستیم. درخواستی را رد نمی کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала