آموزش بمب‌افکن‌های امریکایی برای انهدام کشتی‌های روسیه

CC0 / United States Air Force / Staff Sgt. Bennie J. Davis III / B-1B Lancerآموزش بمب‌افکن‌های امریکایی برای انهدام کشتی‌های روسیه
آموزش بمب‌افکن‌های امریکایی برای انهدام کشتی‌های روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
مجله فوربس گزارش داد که بمب‌افکن‌های امریکا در حال آموزش برای ماموریت جدید انهدام کشتی‌های ناوگان روسیه و در دریای بالتیک و دریای سیاه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، دو طیاره «بی-1بی لانسر» نیروی هوایی ایالات متحده امریکا می‌توانند 48 راکت ضد کشتی دوربرد به سمت ناوگان بالتیک روسیه شلیک کنند.
دگروال امریکایی شکست ناتو را در صورت جنگ با روسیه پیش‌بینی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
دگروال امریکایی شکست ناتو را در صورت جنگ با روسیه پیش‌بینی کرد
طبق گزارش، «دو طیارۀ بی-1بی می‌توانند 48 راکت ضد کشتی دوربرد به سمت ناوگان بالتیک روسیه شلیک کنند. این می‌تواند برای غرق کردن کل ناوگان به یکباره و از بین بردن تهدید اصلی برای کشتی‌های ایالات متحده و متحدان آن در منطقه کافی باشد».
علاوه بر این، فوربس نوشت که این بمب‌افکن‌های دوربرد قادر خواهند بود از حریم هوایی ناتو به سمت کشتی‌های روسی در هر نقطه از دریای سیاه شلیک کنند.
راکول بی-1 لانسر یک بمب افکن راهبردی و چهار موتورهٔ مافوق صوت نیروی هوایی امریکا است که از بال متحرک بهره می‌برد. این بمب افکن قادر به انجام ماموریت‌های پیچیده مانند پرتاب راکت‌های کروز جزم-ای‌آر و لارسم از فاصله ایمن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала