ثبت رکورد 68500 دالری برای بیت کوین در یک روز اخیر

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت رکورد 68500 دالری برای بیت کوین در یک روز اخیر
ثبت رکورد 68500 دالری برای بیت کوین در یک روز اخیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
بازار رمز ارزها در یک روز اخیر رکورد های تازه ای را ثبت کرد و پیش بینی ها از تداوم روند افزایش قیمت تا انتهای امسال حکایت دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بازار، در اواخر روز سه شنبه هجدهم ماه عقرب سال 1400 رکورد قیمت بازار بیت کوین شکسته شد و برای اولین بار این رمز ارز با قیمت 68 هزار دالر به بازار مصرف عرضه شد.
با وجود این افزایش بی سابقه در قیمت بیت کوین امارها از سطح بالای تقاضا برای آن حکایت دارد و همین مساله سبب شده است تا اغلب کارشناسان تداوم روند افزایش قیمت را برای این رمز ارز پیش بینی کنند.
البته این سطح قیمتی مدت زیادی دوام نیاورد و بازار اندکی افت قیمت را تجربه کرد ولی باعث شد تا پیش بینی های تازه ای در مورد قیمت این رمز ارز ارایه شود. کوین دسک پیش بینی کرده است تا انتهای ماه نوامبر قیمت هر بیت کوین در بازار جهانی به بالغ بر 75 هزار دالر برسد و تا انتهای دسمبر بالغ بر 90 هزار دالر به فروش برسد. این روند افزایشی قیمت در ماه های ابتدایی سال بعد هم اتدامه پیدا خواهد کرد.
رقیب جدید بیت کوین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
رقیب جدید بیت کوین
این وب سایت متوسط رشد قیمت بیت کوین طی یک هفته اخیر را بالغ بر 5 درصد اعلام کرد و نوشت: در دو هفته اخیر ارزش بیت کوین در بازار جهانی به ترتیب 3 درصد و 5 درصد رشد کرد. رشد 5 درصدی قیمت در یک هفته بالاترین نرخ رشد هفتگی ثبت شده طی یک سال اخیر است و نشان می دهد پتانسیل بالایی برای رشد در این بازار وجود دارد.
اما با وجود رکوردشکنی در بازار در اخرین ساعات روز قبل، امروز بازار رمز ارزها با افت اندک قیمت روبرو بود. به گزارش کوین دسک در اولین ساعات کاری روز چهارشنبه قیمت هر بیت کوین به مرز 66 هزار 500 دالر رسید که نسبت به اوج قیمتی ثبت شده در روز قبل 2.5 درصد پایین تر بود و هر اتریوم با قیمت 4700 دالر مبادله شد که نسبت به اوج قیمتی روز قبل از ان با کاهش 2014 درصدی روبرو بود. ارزش هر دوج کوین در این روز برابر با 27 سنت بود که بالغ بر 6 درصد نسبت به روز قبل از ان افت ارزش را تجربه کرده بود.
گالینا لجوانا تحلیل گر بازار رمز ارز در مصاحبه ای با کوین دسک پیش بینی کرد تا انتهای امسال ما شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به بیش از 80 هزار دالر و قیمت هر اتریوم تا مرز 6 هزار دالر خواهیم بود اما در صورتیکه ورق در بازار برگردد و موانعی در مسیر رشد قیمت ایجاد شود، افت قیمت بیت کوین می تواند باعث تثبیت قیمتها در سطح 56 هزار دالر شود که پایین ترین قیمت طی 50 روز اخیر است. البته این اتفاق در صورتی می افتد که مانعی جدی در مسیر افزایش قیمت بیت کوین در بازار ایجاد شود و قوانین دست و پاگیری بازار را تحت تاثیر قرار دهد.
اما سوال این است که هم اکنون سرمایه گذاران شخصی در بازار فعال هستند یا موسسات سرمایه گذاری با حضور در بازار زمینه را برای رشد قیمت فراهم کرده اند؟ آمارهای ارایه شده توسط بورس کالای شیکاگو نشان می دهد تعداد قراردادهای اتی بیت کوین در این بازار از روز 25 اکتوبر تا کنون 32 درصد کاهش پیدا کرده است که نشان می دهد موسسات سرمایه گذاری حضور کمرنگی در بازار دارند و تقاضای این گروه رشدی نکرده است. در این شرایط سرمایه گذاران خصوصی برای کسب سود از این فضای
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала