ارسال توپ های بزرگ جام جهانی از مکسیکو به مسکو+ عکس

© Sputnik / Alexei Danichevتوپ های بزرگ جام جهانی از مکسیکو به مسکو می رسد
توپ های بزرگ جام جهانی از مکسیکو به مسکو می رسد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدل بزرگترین توپ های فوتبال، که نشان دهنده 32 کشور اشتراک کننده در جام جهانی روسیه می باشد، به زودی مکسیکو را ترک و به روسیه آورده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نمایشگاه آثار جام جهانی فوتبال، اکنون تقریبا یک ماه است که در خیابان مرکزی مکسیکو ادامه دارد. گفته می شود که هر مدل توسط هنرمند جداگانه از گروه هنری Locos por el Arte "" نقاشی شده است.  


گروهی نقاشانی که در ایجاد این اثار سهم دارند گفتند که جام جهانی به زودی آغاز خواهد شد و نمایشگاه Ball Parade با رساندن توپ  های بزرگ "سمبول جام جهانی " در زمان مناسب به روسیه در ذات خود فرهنگ و هنر مکسیکو را به جهانیان نشان خواهد داد.

این مدل توپ ها که بر روی هر کدام آن سبک هر کشور در مسابقات قهرمانی جهان رسامی شده ، بیش از 10.4 هزار کیلومتر را طی نموده در میدان سرخ مسکو قرار خواهند گرفت. این نمایشگاه در تاریخ 13 ماه می برگزار خواهد شد. 

توپ "روسیه" با تصاویر "ماتریوشکا " — عروسک روسی، کلیسای واسیلی بلاژنسکی و کتیبه با زبان " روسی" مزین شده است. نویسندگان آنها را با مضامین سنتی مکسیکویی ترکیب نموده اند تا سهم مکسیکو را در برگزاری مسابقات جام جهانی " روسی" نشان دهند.

جام جهانی فوتبال برای اولین بار در روسیه از 14 جون تا 15 جولای 2018 برگزار خواهد شد، مسابقات در 11 شهر روسیه از جمله: مسکو، سنت پترزبورگ، والگاگراد، ایکتاپرینبرگ، قازان، کالینینگراد، نیژنی نووگورود، روستوف کرانه رود دون، سامرا و سارانسک برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала