سرمربی اسپانیا پس از جام جهانی 2018 هدایت رئال را به عهده می گیرد

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر سرمربی اسپانیا پس از جام جهانی 2018 هدایت رئال را به عهده می گیرد
سرمربی اسپانیا پس از جام جهانی 2018 هدایت رئال را به عهده می گیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید اعلام کرد، که پس از جام جهانی 2018 روسیه سرمربی تیم ملی اسپانیا هدایت رئال مادرید را به عهده خواهد گرفت.

دلیل خروج زین‌الدین زیدان از رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
دلیل خروج زین‌الدین زیدان از رئال مادرید
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی باشگاه رئال مادرید نوشت: یولن لوپتگی سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید انتخاب شد.

البته لوپتگی پیش از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی 2014 برزیل، دو سال به عنوان مربی تیم فوتبال پورتو فعالیت کرده بود و پس از 2016 هدایت تیم ملی اسپانیا را به عهده دارد و حالا 2 روز پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه به صورت رسمی به عنوان سرمربی فصل آینده رئال مادرید انتخاب شد. لوپتکی قرار داد سه ساله با باشگاه رئال مادرید را امضا کرده است.

لوپتگی در دوران بازیگری سابقه حضور در رئال را دارد ولی تنها در یک بازی موفق به حضور در میدان شد تا در ادامه در 5 بازی هم پیراهن آبی اناری بارسلونا را برتن کند.

یادآوری می کنیم، که چندی پیش زین الدین زیدان که موفق به کسب سه عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا شد، از سمت خود کناره گیری کرد تا فلورنتینو پرز در شوک فرو رود و چالش زیادی برای انتخاب جانشین او داشته باشد. حالا خبر می رسد که پرز پس از صحبت با لوپتگی این چهره را به عنوان جانشین زیدان انتخاب کرده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала