پیرمرد آلمانی با تراکتور خود، به جام جهانی مسکو رسید+ویدیو

© REUTERS / Vasily Fedosenkoپیرمرد آلمانی با تراکتور خود، به جام جهانی مسکو آمد
پیرمرد آلمانی با تراکتور خود، به جام جهانی مسکو آمد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکتن از مشوقین فوتبال کشور آلمان، با تراکتور قدیمی خود غرض شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال به روسیه آمد.

به گزارش اسپوتنیک، مسافر آلمانی با تراکتور به مسکو رسید. با آغاز مسابقات جام جهانی در مسکو، هواداران از سراسر جهان در روسیه حضور دارند. برای رسیدن به مرکز روسیه، هر کس با در نظر داشت توان مالی خود راهی را برای سفر به مسکو انتخاب می کند — کسی از طریق طیاره پرواز می کند، یکی با بایسکل و دیگری با تراکتور راهی مسکو شده اند.

هبرت، مرد 70 ساله همراه با تراکتور تولید سال 1936 خود بیش از 2500 کیلومتر راه را برای رسیدن به مسکو طی کرده است. او دیروز وارد مسکو شد.قابل ذکر است که مسکو در سال های اخیر، نسبت به هر شهر دیگر اروپایی، شدیداً تغییر نموده است. ده ها مراکشی با بیرق ها در داخل مغازه «GUM» گردش میکردند و همزمان آواز می سرودند.

رونمایی از توپ، کفش و دستکش طلایی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه + عکس - اسپوتنیک افغانستان
رونمایی از توپ، کفش و دستکش طلایی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه + عکس
خانواده روس با مراکشیان در زمینه کلیسای واسیلی بلاژینووا عکس میگرفتند. و سه نفر تبعه پیرو با رنگ های تیم خود یکجا با هزاران باشنده مسکو در پارک نو «زاریادییا» در مرکز شهر مسکو گردش میکردند.
کارلوس 39 ساله که از نیویارک آمده، تا ببیند که چگونه تیم منتخب پیرو برای اولین بار از سال 1982 در مسابقات قهرمانی فوتبال جهان شرکت می ورزد، میگوید:« در اینجا استفاده از ترانسپورت عامه، نسبت به آنچه که ما انتظار داشتیم، به مراتب آسانتر است و شهر به مراتب خوشایند است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала