پیشگویی یک خوک از چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی جام جهانی می‌رسند+ویدیو

© Fotolia / Budimir Jevticپیشگویی یک خوک از چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی جام جهانی می‌رسند+ویدیو
پیشگویی یک خوک از چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی جام جهانی می‌رسند+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از پشک پیش‌گو، حال نوبت به یک خوک رسیده که گفته شده دارای "قدرتی خاص" است و توانسته پیش‌بینی کند کدام تیم‌ها به مرحله نیمه‌ نهایی این دوره از بازی‌ها خواهند رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله Metro، میستیک مارکوس که در مزرعه‌ای در دربی شر انگلستان زندگی می‌کند، پیش‌بینی کرده که تیم‌های بلژیک، ارجنتین، نایجریا و اوروگوئه به مرحله نیمه نهایی خواهند رسید.
گفته شده که این خوک با خوردن سیب هایی که بر روی آن ها پرچم کشورهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرارداده شده، چنین پیش‌بینی کرده است.
جولیت استیونز، پرورش دهنده این خوک گفته که اکثر پیش‌گویی‌های این خوک تاکنون درست از کار درآمده است از جمله نتیجه جام جهانی 2014 نتیجه رفراندوم خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و نتیجه انتخابات امریکا که به پیروزی دونالد ترامپ انجامید.

البته به رغم ادعای خانم استیونز، مواردی بوده که نتیجه پیش‌گویی این خوک چیز دیگری از کار درآمده است.

این اولین باری نیست که در جریان مسابقات جام جهانی از حیواناتی صحبت می‌شود که توانایی پیش‌بینی نتیجه بازی ها را دارند.
پیش از این یک پشک نیز، پیش‌بینی کرده بود ایران در بازی اول مراکش را می‌برد.
درسال 2010 در جریان جام جهانی فوتبال افریقای جنوبی یک هشت‌پا توانسته بود برنده هشت مسابقه از جمله برنده نهایی مسابقات که اسپانیا بود را درست پیش‌بینی کند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала