معذرت‌خواهی مارادونا بابت کشیدن سیگار در استادیوم مسکو

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر معذرت‌خواهی مارادونا بابت کشیدن سیگار در استادیوم مسکو
معذرت‌خواهی مارادونا بابت کشیدن سیگار در استادیوم مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ارجنتاین پس از کشیدن سیگار در جریان مسابقه ارجنتاین و ایسلند گفته است که از ممنوعیت این کار در استادیوم خبر نداشت.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو آرماندو مارادونا، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ارجنتاین که بسیاری از بازیکنان و کارشناسان فوتبال او را برترین بازیکن تاریخ این رشته فوتبال می‌دانند، در صفحه انستاگرام‌اش نوشته است که وی درمورد ممنوعیت کشیدن سگرت و سیگار در داخل استادیوم آگاهی نداشت.

از دیروز بدینسو در شبکه‌های اجتماعی تصاویر مارادونا در جریان تماشای مسابقه تیم ملی فوتبال کشورش در مقابل ایسلند در استادیوم ورزشی "اسپارتاک" در مسکو در حالی نشر شده اند که او را سیگار بدست دارد و سیگار می‌کشد.

پس از نشر این تصاویر، وی با معذرت‌خواهی از طرفداران فوتبال و برگزارکنندگان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه، نوشته است: "امروز یک روز دشوار برای ارجنتاینی‌ها بود، نخستین بازی ما در جام جهانی بسیار پرتنش بود. هرکس احساساتش را به شکل جداگانه ابراز می‌کند. در واقع، من نمی‌دانستم که در استادیوم‌ها کشیدن سیگار ممنوع است".

قابل ذکر است که بازی ارجنتاین و ایسلند با نتیجه ۱:۱ به پایان رسید. ملی پوشان ارجنتاین در دقیقه نزدهم گول اول بازی را به ثمر رساندند که ایسلندی‌ها پس از چهار دقیقه نتیجه بازی را مساوی نمودند و سپس بازی دفاعی نمودند.

در نیمه دوم بازی، بازیکنان ارجنتاینی شانس برد این بازی را با بدست آوردند پنالتی داشتند، اما پس از دفاع ضربه پنالتی لیونل مسی توسط هانس فورهالدورسن، دروازه‌بان تیم ایسلند، نتوانستند نتیجه بازی را تغییر دهند.

قابل یادآوری است که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۴جون تا ۱۵جولای ۲۰۱۸در ۱۲استادیوم در ۱۱شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸در روسیه به تاریخ ۱۵جولای در استادیوم "لوژنیکی" در مسکو برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала