پیشبینی نتایج مسابقات جام جهانی فوتبال 2018

© Fotolia / Carloscastillaعقل مصنوی
عقل مصنوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه ها: عقل مصنوعی برنده احتمالی جام جهانی فوتبال 2018 را پیشبینی نمود.

محققین آلمانی و بلجیمی با استفاده از عقل مصنوعی و مطالعه اطلاعات و گزارشات برنده احتمالی جام جهانی 2018 روسیه را تعیین کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه ای بی سی اسپانیائی ، با احتمال 17.8% پیروز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، نصیب تیم ملی اسپانیا خواهد شد.

پیش‌بینی مدل پلی‌بوی درمورد قهرمانی جام جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
پیش‌بینی مدل پلی‌بوی درمورد قهرمانی جام جهانی فوتبال
لازم به ذکر است که محققین از دانشگاه تخنیک دورتموند، دانشگاه تخنیک مونیخ و دانشگاه خنت با استفاده از عقل مصنوعی و بررسی گزارشات از قبیل:جمعیت، تولید ناخالص ملی، نرخ رسمی، و همچنین گزارشات مبنی بر طبقه بندی فیفا به بررسی برنده احتمالی جام جهانی 2018 روسیه پرداختند.
علاوه بر این گزراشات، اطلاعاتی دیگر نیز برای این ارزیابی مد نظر قرار گرفت مانند: مدت زمانی که بازیکن های تیم ملی یک کشور باهم مشترکاً بازی می کنند، سن و تعداد بازی هایی که تیم آنها برنده شده است.
محققین با این گزراشات 100 هزار شبیه سازی را انجام دادند و بیشترین احتمال برد طبق ارزیابی محققین تیم ملی اسپانیا خواهد بود.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سانکت پتربورگ، ولگاگراد، قزان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала