برنامه روز یازدهم جام جهانی/ انگلیس و سنگال به دنبال قطعی کردن صعود+ویدیو

© REUTERS / Ueslei Marcelino/File Photoبرنامه روز یازدهم جام جهانی/ انگلیس و سنگال به دنبال قطعی کردن صعود
برنامه روز یازدهم جام جهانی/ انگلیس و سنگال به دنبال قطعی کردن صعود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های ملی فوتبال انگستان و سنگال می‌توانند امروز جواز حضور به دور بعد این رقابت‌ها را قطعی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه امروز طبق معموم سه مسابقه برگزار می‌شود و دور دوم این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

انگلستان — پاناما ساعت 15:00 به وقت مسکو (16:30 کابل) ورزشگاه نیژنی نووگورود

تیم ملی فوتبال انگلستان بعد از برتری دقیقه 90 مقابل تونس حالا برای قطعی کردن صعودش به جمع 16 تیم مرحله بعد نیاز به هر سه امتیاز مسابقه با پاناما را دارد.
دله الی غایب بزرگ سه شیر در این مسابقه است و این هافبک ارزنده نمی‌تواند به دلیل مصدومیت برای تیمش به میدان برود. پاناما نیز بعد از شکست سنگین 3 بر صفر امیدوار به کسب حداقل یک امتیاز از این بازی است.

جاپان — سنگال ساعت 18:00 به وقت مسکو (19:30 کابل) ورزشگاه یکاترینبورگ

نماینده آسیا بعد از برتری دلچسب برابر کلمبیا 10 نفره در بازی قبل حالا باید به مصاف تیم سنگال برود که نمایش خوبی برابر لهستان در بازی نخست داشت. جدال برنده‌های روز نخست این گروه نیز از این جهت حائز اهمیت است که تیم برنده خیال‌اش را بابت صعود از گروه راحت خواهد کرد.

لهستان — کلمبیا ساعت 21:00 به وقت مسکو (22:30 کابل) ورزشگاه کازان

یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها مصاف دو تیم لهستان و کلمبیا است. دیداری که می‌توان آن را نبرد برای حذف نشدن دانست. هر دو تیم در روز نخست در حالی متحمل شکست شدند که می‌توانستند حداقل یک امتیاز به دست بیاورند و حالا باید برای حفظ امیدواری برای صعود در این مسابقه شکست نخورند. کارلوس سانچس مدافع کلمبیا به دلیل اخراج در بازی قبل در این مسابقه غایب است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала