تیم پرو با پیروزی بر استرالیا راهی خانه شد

© AP Photo / Karel Navarroتیم پرو با پیروزی بر استرالیا راهی خانه شد
تیم پرو با پیروزی بر استرالیا راهی خانه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم پرو تیم ملی استرالیا را در مسابقه دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 شکست داد.

سردترین بازی جام جهانی 2018: فرانسه 0 دانمارک 0 - اسپوتنیک افغانستان
سردترین بازی جام جهانی 2018: فرانسه 0 دانمارک 0
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی پرو موفق شد مزد دو بازی درخشان اخیرش را امروز برابر استرالیا بگیرد و با پیروزی جام جهانی 2018 را به پایان برساند.

در یکی از دو مسابقه پایانی گروه C جام جهانی 2018 ، تیم استرالیا که در نخستین مسابقه برابر فرانسه شکست خورد و در مسابقه دومش یک امتیاز از دانمارک گرفت، از ساعت 18:30 امروز به وقت کابل در ورزشگاه المپیک شیفت سوچی به قضاوت سرگئی کاراسف به مصاف تیم پرو صفر امتیازی رفت.

ملی پوشان فوتبال پرو با وجود اینکه پس از دو شکست متوالی حذف شده بودند، مثل دو دیدار اخیرشان امروز هم عملکرد خوبی مقابل استرالیا داشتند ولی این بار مزد بازی خوب خود را گرفتند و توانستند در دقیقه 14 روی ارسال یوشیمار یوتون و شوت روی پای تماشایی آندره کاریو دروازه استرالیا را باز کنند.

پرویی‌ها که نیمه نخست را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشته بودند، در دقیقه 50 هم روی توپی که کوئوا به پای یدیناک زد و در ادامه شوت گوئررو از مقابل محوطه 6 قدم به دومین گل برابر کانگوروها دست پیدا کند.

در ادامه شاگردان برت فن مارویک که تا پیش از مسابقه امیدوار به شکست دانمارک برابر فرانسه بودند و می‌خواستند با پیروزی مقابل پرو به برتری برسند، دومین باخت جام جهانی را با نتیجه 2 بر صفر در دیدار با پرو متحمل شدند تا یک امتیازی بمانند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала