تکت بازی نیمه‌نهایی جام جهانی؛ پاداش راست‌گویی درباره روسیه

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر تکت بازی نیمه‌نهایی جام جهانی؛ پاداش راست‌گویی درباره روسیه
تکت بازی نیمه‌نهایی جام جهانی؛ پاداش راست‌گویی درباره روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک هوادار فوتبال روسی به بلاگر بریتانیایی که در از جریان سفرش به روسیه چندین ویدیو گرفته بود و درمورد مهمان‌نوازی روس‌ها به دوستانش حکایت کرده بود، یک تکت بازی نیمه نهایی جام جهانی فوتبال 2018، هدیه داد.

به گزارش اسپوتنیک، تئو اوگدن، بلاگر 17 ساله بریتانیایی در شبکه انترنت در زمان بازی های جام جهانی در سوچی روسیه مشهور شد.

این پسر جوان همراه پدرش به روسیه سفر کرده بود و در باره سفر خود به روسیه در زمان مسابقات جام جهانی چندین ویدیو گرفت و آن ها را در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت. تئو مسابقات تیم انگلیس را تماشا کرد و در باره روسیه برای کاربران وبلاگ خود تعریف کرد. محبوب ترین ویدیوهای او در باره از بین بردن افسانه های ناخوشایندی بود که رسانه های بریتانیا در باره روسیه، کشور میزبان جام جهانی 2018 بهم بافته بودند.

تئو تعریف کرده بود که روس‌ها بارها او را بدون آنکه پولی از او بگیرند با موتر به مقصد رسانده بودند و همه از گفتگو با او خوشحال بودند. تئو همچنان شیفته غذاهای روسی شده بود.

این بلاگر جوان جوان تنها از پرداخت پول اضافی برای انتخاب چوکی در طیاره ابراز نارضایتی کرده بود. او و پدرش از سفر به روسیه خیلی راضی بودند. تئو از بلاگرهای دیگر خواست ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند تا به همه نشان بدهند که روس‌ها بریتانیایی‌ها را دوست دارند و بریتانیایی‌ها نیز از روسیه خوششان می آید و هیچگونه جنگ سردی بین این دو کشور وجود ندارد.

تئو یادآور شد که رسانه های بریتانیا از  فقدان مهمان‌نوازی روس‌ها زیاد حرف زدند اما واقعیت چیز دیگری است.

تئو می‌گوید: یکی از هواداران فوتبال از روسیه تکتی را که خودش 29 هزار روبل برای خرید آن پرداخته بود به من هدیه کرد. می دانید چرا؟ او از آنچه من درباره روسیه حقیقت را می‌گویم خوشش می‌آید. این چیزی است که هرگز فراموش نخواهد شد. تشکر ماکس!

تیم ملی انگلستان فردا (چهارشنبه، 11 جولای) در بازی نیمه نهایی جام جهانی 2018 به مصاف تیم ملی فوتبال کرواسی می‌رود.

قابل یادآوری است که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه به تاریخ 15 جولای در استادیوم "لوژنیکی" در مسکو برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала