فرانسه 2 کرواسی 1 در پایان نیمه نخست فینال جام جهانی 2018

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر فرانسه 2 کرواسی 1 در پایان نیمه نخست فینال جام جهانی 2018
فرانسه 2 کرواسی 1 در پایان نیمه نخست فینال جام جهانی 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمه نخست بازی نهایی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه 2-1 به نفع فرانسه پایان یافت.

پاداش 38 میلیون دالری در انتظار قهرمان جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک افغانستان
پاداش 38 میلیون دالری در انتظار قهرمان جام جهانی 2018 روسیه
به گزارش اسپوتنیک، امروز تیم های ملی فرانسه و کرواسی از ساعت 19:30 به وقت کابل در برابر هم در بازی نهایی جام جهانی 2018 در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو قرار گرفتند که در پایان نیمه نخست این فرانسه بود که با نتیجه 2-1 بر تیم ملی کرواسی پیروز شود.

شرح گلها
فرانسه 1 — کرواسی صفر (دقیقه 18: گل به خودی ماریو مانژوکیچ)خطایی که بروزوویچ روی گریزمان انجام داده بود، این ستاره ریز نقش فرانسوی با ارسال دقیق از روی ضربه ایستگاهی فرستاد که ضربه پشت سر مانژوکیچ برای تیمش دردسرساز شد و توپ به کنج دروازه کرواسی رفت تا خروس‌ها با اشتباه مهاجم حریف به گل برسند.

کرواسی که نمی خواست از حریفش پس بماند بازی را بدست گرفت و در دقیقه 28 ایوان پریشیچ گل نخست کرواسی را درون دروازه فرانسه کرد. ارسال مودریچ از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین به سمت راست محوطه جریمه را ورسالیکو با ضربه سر زد که توپ روی سر مانژوکیچ خورد و در ادامه به ویدا رسید که او با پاس به عقب موقعیت خوبی برای پریشیچ فراهم کرد تا او با آوردن توپ روی پای چپ و شوت محکم دروازه فرانسه را باز کند.

گل سوم بازی را این بار انتون گریزمان مهاجم تیم فرانسه در دقیقه 38 بازی و با کمک سیستم VAR از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پنالتی اعلام شده به کمک سیستم VAR برای فرانسه را گریزمان خلاف جهت سوباسیچ که به سمت چپ شیرجه زده بود، تبدیل به گل کرد تا خروس‌ها مجددا با یک گل پیش بیافتند.

تیم کرواسی یک نیمه وقت دارد تا نتیجه را تغییر بدهد و جام جهانی را به خانه اش ببرد. در صورت قهرمان شدن تیم فرانسه این تیم برای دومین بار در تاریخ جام جهانی فوتبال قهرمان می شوند.

یادآوری می کنیم، فرانسه در سال 1998 در بازی نهایی برزیل را با نتیجه 3-0 شکست داد که در آن زمان زین الدین زیدان ستاره تیم ملی فرانسه به شمار می رفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала