تبریک ترامپ به پوتین به خاطر برگزاری عالی ترین جام جهانی فوتبال در روسیه+ ویدئو

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر تبریک ترامپ به پوتین برای برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه
تبریک ترامپ به پوتین برای برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، در بدو ملاقات با رئیس جمهور روسیه، تبریکات صمیمانه خود را به خاطر برگزاری عالی ترین مسابقات جام جهانی فوتبال به ولادیمیر پوتین ابراز داشت.


به گزارش اسپوتنیک، در حاشیه نشست روسیه وایالات متحده امریکا که دقایق پیش درهلسینکی پایتخت فنلاند برگزارشد، رئیس جمهور ایالات متحده ضمن ابراز تبریکی به ولادیمیر پوتین، گفت: آقای رئیس جمهور در ابتدا مایلم برگزاری واقعا عالی جام جهانی را به شما تبریک بگویم، یکی از بهترین دوره‌های آن. خیلی عالی است که اکنون با شما (پوتین) هستم. روابط دو کشور خوب نیست اما امیدوارم این دیدار به رابطه‌ای فوق‌العاده منجر شود.ترامپ نتایج عالی تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی 2018 را یادآوری نموده ،اعتراف کرد که او مسابقات را تماشا نمود. 

​ 
ترامپ در ابتدای این دیدار افزود: مسائل زیادی وجود دارد که باید در این دیدار درباره آنها گفت‌وگو کنیم. بحث تجارت، نیروهای نظامی، بحث تسلیحات هسته‌ای و ده‌ها مورد دیگر که باید دو طرف آنها را بررسی کنیم. فرصت خوبی است که به عنوان دو کشور بزرگ چالش‌هایی را که بوده پشت سر بگذاریم. ما روابط بدی را تجربه کرده‌ایم.
دستور کار این نشست رسما اعلام نشده است ولی یوری یوشاکوف دستیار ارشد رئیس جمهور روسیه گفته است که مساله سوریه یکی از موضوعات اصلی مذاکرات خواهد بود، اتهامات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا و همکاری در زمینه انرژی نیز از دیگر موضوعاتی است که کارشناسان به آن اشاره کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала