واکنش محافظین پوتین برای حفاظت وی از "باران" شامپاین + ویدیو

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش محافظین پوتین برای حفاظت وی از "باران" شامپاین + ویدیو
واکنش محافظین پوتین برای حفاظت وی از باران شامپاین + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از پیروزی تیم فوتبال فرانسه در جام جهانی 2018 در روسیه، روسای جمهوری فرانسه، روسیه، کرواسی و رئیس فیفا برای اشتراک در شادی ملی‌پوشان فرانسوی، به رخت کن این بازیکنان رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، ایمانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه همراه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کولیندا گرابار-کیتاروویچ، رئیس جمهور کرواسی و جانی انفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پس از پیروزی تیم فرانسه در جام جهانی 2018 و بدست آوردن این جام، وارد اتاق تبدیلی لباس بازیکنان فرانسوی شدند.

توجه کاربران انترنت را واکنش جالب محافظین رئیس جمهور روسیه پس از آنکه بازیکنان فرانسوی بوتل‌های شامپاین را باز کردند و به‌روی همدیگر شامپاین ریختند، جلب نموده است.

محافظین ولادیمیر پوتین، پس از آنکه "باران شامپاین" آغاز شد، بلافاصله به محافظت از رئیس جمهور روسیه پرداختند. در حالیکه یکی از این افراد تلاش داشت تا با کرتی خودش از ریختن شامپاین به‌روی پوتین جلوگیری کند، یک محافظ دیگر وی با باز کردن چتری مانع ریختن شامپاین بالای روسای جمهور سه کشور شد.

 مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 که برای اولین بار در روسیه برگزار شد، به تاریخ 15 جولای با پیروزی تیم ملی فرانسه به پایان رسید.

بازی نهایی جام جهانی 2018 در استادیوم لوژنیکی در مسکو با رویارویی تیم‌های فرانسه و کرواسی با نتیجه 4:2 به نفع فرانسه تمام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала