بازی انگلیس با تونس تماشاگران بیشتری نسبت به عروسی شاهزاده داشت

© Photo / FIFA World Cup / FIFA World Cupبازی انگلیس با تونس تماشاگران بیشتری نسبت به عروسی شاهزاده داشت
بازی انگلیس با تونس تماشاگران بیشتری نسبت به عروسی شاهزاده داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسابقه میان تیم‌های ملی فوتبال انگستان و تونس را بیشتر شهروندان انگلستان نسبت به عروسی شاهزاده هری و مگان دوشس تماشا کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک،دن واکر، روزنامه نگار بی‌بی‌سی در توییتر خود نوشته است که شهروندان انگلستان مسابقه میان تیم‌‌های ملی فوتبال انگلستان و تونس بیشتر تماشا کرده اند نسبت به عروسی شاهزاده هری و مگان دوشس اساسکس، این مسابقه را 18.3 میلیون نفر تماشا کرده است.
در جریان این مسابقه حضور تماشاگران نیز رکورد ثبت کرده است، این مسابقه در "ورزشگاه ولگوگراد آرنا" برگزار شد و در این ورزشگاه 41064 هزار نفر برای تماشا این مسابقه حضور داشتند و این اولین باریست که چنین ارقام به این ورزشگاه برای تماشا فوتبال حضور پیدا می‌کنند. رکورد قبلی 40 هزار و 373 نفر بوده است، رکورد قبلی در 9 ماه می در این استادیوم در فینال جام روسیه ثبت شده است.
همچنان تیم‌های ملی فوتبال انگلستان و تونس در شهر ولگوگراد به تاریخ 18 جون در "ورزشگاه ولگوگراد آرنا" به هم دیدار کردند تیم ملی انگستان در این مسابقه 2-1 برنده این مسابقه بود.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала