جاپان و سنگال امتیازات را تقسیم کردند

© Sputnik / Mikhail Serbin /  مراجعه به بانک تصاویر جاپان و سنگال امتیازات را تقسیم کردند
جاپان و سنگال امتیازات را تقسیم کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های ملی جاپان و سنگال در بازی دوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه به تساوی رضایت دادند.

برنامه روز یازدهم جام جهانی/ انگلیس و سنگال به دنبال قطعی کردن صعود - اسپوتنیک افغانستان
برنامه روز یازدهم جام جهانی/ انگلیس و سنگال به دنبال قطعی کردن صعود+ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال جاپان با تیم ملی سنگال در پایان بازی امروز شان به نتیجه 2:2 رضایت دادند.

تیم‌های ملی جاپان و سنگال که در نخستین بازی جام جهانی 2018 شگفتی خلق کرده بودند و موفق شدند به ترتیب تیم‌های ملی کلمبیا و لهستان را شکست دهند، از ساعت 19:30 به وقت کابل امروز دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها را در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا به قضاوت جیانلوکا روچی از ایتالیا برابر هم برگزار کردند.

سنگال بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 11 با شوت سابالی که توسط کاواشیما برگشت داده شده بود و به طور اتفاقی به مانه برخورد کرد، به گل اول در این دیدار دست پیدا کند.

سامورایی‌ها که در صدد جبران نتیجه بودند، کمی جلو کشیدند و بازی هجومی‌تری ارائه دادند که حملات آنها در دقیقه 34 نتیجه داد و تاکاشی اینوی نفوذ عالی ناگاتومو به محوطه جریمه و پاس او را با ضربه بغل پای فنی به گوشه پایین دروازه سنگال زد تا بازی به تساوی کشیده شود و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

در نیمه نخست سابالی که پاس گل اول سنگال را داده بود، در نیمه دوم هم در دقیقه 71 با یک دریبل زیدانی و حرکت تکنیکی که مدافع جاپان را جای گذاشت، سانتر تند و تیز زمینی از سمت چپ محوطه جریمه انجام داد که موسا واگو با شوت محکم دروازه جاپان را باز کرد تا سنگال برای دومین بار در این مسابقه پیش بیافتد.

آکیرا نیشینو که بازی را از دست رفته می‌دید، تعویض‌های هجومی انجام داد که تغییرات او نتیجه‌بخش بود و اینوی، زننده گل اول جاپان از آشگفتی و به زمین افتادن دروازه‌بان و مدافعان سنگال نهایت استفاده را برد و با پاس کات‌بک موقعیت عالی برای کیسوکه هوندا فراهم کرد تا این ستاره سامورایی‌ها در دقیقه 78 گل تساوی را بزند.

در ادامه مسابقه تلاش دو تیم برای زدن گل سوم و کسب دومین پیروزی در جام جهانی روسیه نتیجه‌ای در پی نداشت تا تیم‌های شگفتی‌ساز جاپان و سنگال در پایان مسابقه دوم به امتیاز 4 برسند و این شانس را داشته باشند تا با کسب حتی یک تساوی در مسابقه آخر از مرحله گروهی صعود کنند.

یادآوری می کنیم، که در بازی سوم این گروه جاپان به مصاف لهستان و سنگال به مصاب کلمبیا می رود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала