کارن بیس: ترامپ علائم بیماری اختلال روانی را دارد

© REUTERS / Rhona Wise Republican presidential candidate Donald Trump addresses the media following victory in the Florida state primary on March 15, 2016 in West Palm Beach, Florida.
Republican presidential candidate Donald Trump addresses the media following victory in the Florida state primary on March 15, 2016 in West Palm Beach, Florida. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باید داکتران حرفه‌ای پیش قدم شده و تقاضای آزمایش سلامت روانی ترامپ را مطرح کنند.

کارن بیس، یک نماینده دموکرات کنگره امریکا با ایجاد یک طومار اینترنتی درخواست معاینه روانی دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه امریکا را مطرح کرده و معتقد است که ترامپ همه علائم بیماری اختلال روانی "شخصیت خودشیفته" را دارد.
وی در مطلبی که در اینترنت منتشر کرد نوشت: باید داکتران حرفه‌ای پیش قدم شده و تقاضای آزمایش سلامت روانی کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه را مطرح کنند.
این درحالی است که طومار راه افتاده توسط کارن بیس تا کنون حدود 25 هزار امضا جمع کرده است. در این طومار آمده که دونالد ترامپ برای کشور ما خطرناک است، اختلال روانی ترامپ وفقدان کنترل وی بر احساساتش نگران کننده است وظیفه میهن پرستانه ما این است که مسئله سلامت و ثبات روانی او را نزد فرمانده کل قوا و رهبر جهان آزاد مطرح کنیم."

NBC Universal announced Monday it is ending its business relationship with real estate magnate and television host Donald Trump over recent derogatory statements he made about immigrants in a speech launching his 2016 presidential campaign. - اسپوتنیک افغانستان
استفاده از کلمات توهین‌آمیز از سوی ترامپ در مقابل یک کودک

در همین حال کارن بیس با انتشار یک سری تصاویر دلایلش را برای احتمال ترامپ به اختلال شخصیت خودشیفته توضیح داده و از نقل قول های خود ترامپ برای توجیه بیماری او استفاده کرد.
همچنین پروفسور فلایر، رئیس دانشکده روانشناسی "هاروارد" نیز با حمایت از گفته‌های کارن بیس عنوان کرد: ترامپ تنها اختلال شخصیت خودشیفته را ندارد بلکه او را می‌توان به عنوان تعریفی برای این اختلال استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، در مقابل چند روز پیش انجمن روانشناسی امریکا از داکتران این حوزه در این کشور خواست به قانون ممنوعیت اظهارنظر درباره سلامت روان افراد بدون آنکه شخصا آنها را معاینه کنند پایبند باشند. ماریا اوکندو رئیس این انجمن گفت: با توجه به اینکه ما در عصری زندگی می‌کنیم که دستیابی به اطلاعات درباره یک فرد آسانتر و فراوان تر از هر زمان است باید دقت بیشتری داشته باشیم به ویژه که این شخص یک چهره شناخته شده و مشهور باشد فضای انتخاباتی امسال ممکن است برخی داکتران را وادار به تحلیل روانی کاندیدها بکند این کار نه تنها غیر اخلاقی بلکه غیر مسئولانه است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала