امریکا از حمله به نیروهای دولتی سوریه خودداری نمی کند

© AP Photo / Mary Altafferامریکا از حمله به نیروهای دولتی سوریه خودداری نمی کند
امریکا از حمله به نیروهای دولتی سوریه خودداری نمی کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دایم ایالات متحده امریکا گفت، واشنگتن استفاده از نیروی نظامی علیه نیروهای دولتی سوریه را رد می کند.

نیکی هیلی: روسیه بدون تغییر در سیاستش دوست ما نخواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
نیکی هیلی: روسیه بدون تغییر در سیاستش دوست ما نخواهد بود
به گزارش اسپوتنیک، نیکی هیلی نماینده دایم ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد در سخنرانی اشت در دانشگاه شیکاگو گفت، که واشنگتن استفاده از نیروی نظامی علیه نیروهای دولتی سوریه را رد می کند.

هیلی گفت:- "حملات نظامی را هیچگاهی ما رد نمی کنیم. چرا که ما نمی خواهیم در مرکز درگیری های سوریه واقع شویم، اما ما هرکاری را انجام خواهیم داد که تا مردم را از حملات سلاح های کیمیاوی نجات بدهیم".

نماینده دایم ایالات متحده امریکا همچنان گفت، ما بر روسیه هم فشارها را زیاد می کنیم، چرا که این کشور از بشار اسد رئیس جمهور سوریه پشتیبانی می کند و این سبب جلوگیری کمک های بشردوستانه در شرق گوتو می شود.

یادآوری می کنیم، که درگیری مسلحانه در سوریه از مارچ 2011 بدین سو ادامه دارد. بر اساس آمار سازمان ملل متحد، در این مدت 220 هزار تن کشته شده اند. مذاکرات بر سر حل این بحران، در آستانه و ژنو برگزار می‌شود. امریکا از سال 2014 در خاک سوریه، بدون موافقت دولت این کشور، در برابر داعش عملیات نظامی اش  را راه‌اندازی کرد. روسیه از سپتمبر 2015 بدین سو بر اساس درخواست رسمی دمشق بر علیه گروه تروریستی داعش عملیات نظامی اجرا می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала