Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال بازگشت گواردیولا به بایرن مونیخ وجود دارد

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های آلمانی مدعی شده اند که پپ گواردیولا دیگر در منچسترسیتی خوشحال نیست. این مورد می‌تواند باعث بازگشت او به بایرن مونیخ شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «بیلد»، سران باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهد در فصل آینده هدایت این تیم را به دست مربی دهد که توانایی بازسازی تیم را داشته باشد و به نظر می‌رسد آن‌ها یک نامزد آشنا برای اینکار دارند.

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خوش شانسی گواردیولا؛ محرومیتی در کار نیست

بیلد مدعی شده که پپ گواردیولا سرمربی فعلی منچسترسیتی میتواند به تیمی بازگردد که از سال 2013 تا 2016 در آنجا بود . این منبع مدعی است که بایرن 3 مربی را برای هدایت این تیم در فصل 2020/21 در نظر دارد و آنها «توماس توخل» مربی کنونی پاری‌سن‌جرمن «اریک تن هاگ» مربی کنونی آژاکس و پپ گواردیولا هستند . با این حال تمام این 3 مربی با باشگاه‌های فعلی خود قرارداد معتبر دارند. از همین‌رو جذب آنها ساده نخواهد بود. برنامه بایرن این است که پس از استعفای کواچ فعلا با خانسی فلیک مربی موقت ادامه دهند . بیلد برای جدایی احتمالی پپ از منچستر سیتی دلایلی آورده است. به باور این رسانه‌، گواردیولا در منچستر خوشحال نیست زیرا خانواده اش هم راحت نیستند و فشار زیادی در این فصل به خاطر لیورپول و لیگ قهرمانان متحمل میشود. یکی دیگر از این دلایل این است که گواردیولا همواره با سران باشگاه آلمانی در ارتباط است .

زمانی که گواردیولا در سال 2016 از هدایت بایرن استعفا کرد گفت که نمی‌خواهد ارتباط و اتحاد خودش را با این باشگاه قطع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала